Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så er det officielt
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 10:43

I dag fik jeg fortalt min nuværende chef at jeg er gravid. Det er lidt mærkeligt, da jeg arbejder på en kommune, og pga kommunesammenlægning, så er han ikke min chef pr. 1. januar, så egentlig er han jo ligeglad, men synes nu det var mest rigtigt at fortælle ham det først, og så den nye bagefter.

Det var ret komisk, min arbejdskollega som er 3 uger længere henne end mig fortalte ham det i fredags, og så kom jeg idag. Og ingen af os nåede egentlig at få det sagt før han grinte og sagde at han kunne jo se det på os. Han siger at man har sådan et specielt smil om munden når man kommer og fortæller den slags til chefen.

Så nu er det helt officielt.

Jeg var til læge i mandags, og skal have bestilt tid ved jordmoderen i dag. Det hele er så spændene!

Maria

Baby forventes juni 07 - der er at for længe til

0
0
Svar på denne tråd

maria..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:03

min far havde på én dag 5 af hans kvindelige ansatte som kom og fortalte at de var gravide... han var selvfølgelig glad på deres vegne, men til sidst var han gået ud i kontoret og spurgt om der var flere, for så kunne de lige så godt sige det med det samme

tillykke forresten...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 12:43

haha, ja det var da godt nok heller ikke så lidt din far var udsat for. Kan godt forstå at han gik ud og spurgte om der var flere. Sjovt hvis der var 5 mere der havde meldt sig så.

Maria

Baby forventes juni 07 - der er at for længe til

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider