Ja altså den yngste løb ind i et træ i vuggestuen, og måtte til lægen og ha limet et sår han fik i panden, i lørdags var vi til fødselsdag og drengene springer rundt som vild dyr og bang, han løber ind i en bord kant, såret bløder en smule og der kommer en bule kæmpe er den.
Her til aften bliver drengene puttet, han kommer så ud af værelset, han får øje på mig og løber lige ind i kommoden
hvilket resulterer i at såret springer op og bløder ret meget, og endnu en bule på samme sted ser dagens lys (mørke).
Hvad dælen gør jeg, for at holde hans stakkels hoved fra flere uheld ?
Jeg prøvede at klippe nogen små stykker af en kold våd klud jeg ville ha til at sidde fast over såret, men det ville det selvfølgelig ikke, et plaster er jo fint nok, men beskytter altså ikke mod fremtidige slag 
Det er så typisk ham at løbe ind i alt muligt, lygtepæle er en ting som ikke burde stå der hvor han går, for den er sikker og vidst ham og lygtepælen mødes med et pænt klonk.
Jeg overvejede at ringe til skadestuen, men ja mon ikke det kan vente til jeg kan ringe til lægen i morgen, det kan vel ikke blive ved at holde til alt det han drøner ind i ?