Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Limet sår springer op
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 22:00

Ja altså den yngste løb ind i et træ i vuggestuen, og måtte til lægen og ha limet et sår han fik i panden, i lørdags var vi til fødselsdag og drengene springer rundt som vild dyr og bang, han løber ind i en bord kant, såret bløder en smule og der kommer en bule kæmpe er den.

Her til aften bliver drengene puttet, han kommer så ud af værelset, han får øje på mig og løber lige ind i kommoden hvilket resulterer i at såret springer op og bløder ret meget, og endnu en bule på samme sted ser dagens lys (mørke).

Hvad dælen gør jeg, for at holde hans stakkels hoved fra flere uheld ?

Jeg prøvede at klippe nogen små stykker af en kold våd klud jeg ville ha til at sidde fast over såret, men det ville det selvfølgelig ikke, et plaster er jo fint nok, men beskytter altså ikke mod fremtidige slag :(

Det er så typisk ham at løbe ind i alt muligt, lygtepæle er en ting som ikke burde stå der hvor han går, for den er sikker og vidst ham og lygtepælen mødes med et pænt klonk.

Jeg overvejede at ringe til skadestuen, men ja mon ikke det kan vente til jeg kan ringe til lægen i morgen, det kan vel ikke blive ved at holde til alt det han drøner ind i ?

Hilsner
Lisab

Købt hus i Ørum :)

0
0
Svar på denne tråd

sommerfugle!!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 13:20

Klip et par strimler af siderne af sådan noget elastisk plaster. Klip så du kun får stykker af det som klisterer. Sæt dem på kryds henover der hvor såret er sprunget op så holder detlidt bedre sammen på sårkanterne, så springer det ikke så nemt op.

(Og fortæl så knægten en god skræmme historie om grimme ar )

VH gamleged

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender det...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 14:23

Plaster på i et kryds indtil I kommer til lægen idag/imorgen. Det burde holde på såret, gerne lidt stramt lagt på. En kold ske på ulykkestedet dæmper også hævelsen.
Men har i fået checket hans syn? Det kunne være han var nærsynet og ikke lige kan se tingene?
Mine piger har også tendens til skrammer. Den ene på knæene (som deres mor), den anden på hænderne (som deres far).
Førstehjælpskasser er en rigtig god ting med aktive børn.

Han lyder for iøvrigt som min lillebror. Han røg badus ind i alting fra han kunne kravle til han blev 10 år. Hver gang var det panden der måtte holde for og det samme sted hver gang. Godt min lillebror er tykhovedet. Om ikke andet så er pandebrasken det.
Hvilket betyder han har et rigtig fint ar midt i panden. Så jeg sidder og nikker genkendende til din historie.
Han havde så meget fart på med at lære at han ikke altid så sig for eller tænkte over hvad han lavede.
Min mor hev ham også med til lægen for at få checket hans syn, da han var totalt uopmærksom på alt.
Der var nu ikke noget i vejen, Min lillebror gad bare ikke koncentrere sig om hvor han gik, når han nu lavede noget andet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider