Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvilket køn ?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:26

Ville lige høre hvor meget man kan stole på kønnet... ? Fik en 3D scanning i uge 26 hvor de oplyste at vi skulle ha' en pige 99,7 % sikker.. Tør man tro på det ? En fornemmelse siger det bliver en dreng. Til jer som fik kønnet at vide, passet det med hvad i fik oplyst ?

Nu blev jeg scannet i går, og min mand mente helt sikkert at han kunne se en "kaffebønne"... der gik ikke 2 min så sprang han op af stolen og mente helt sikkert at "hun" havde noget mellem sine ben... hehe..

Mor til Nicklas på næsten 14 måneder og gravid i uge 34

0
0
Svar på denne tråd

fornemmelse
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:47

Mange mødre herinde vil sikkert bedyre, at de vidste hvad de skulle have, alene på deres fornemmelse.

Jeg regnede med at skulle have en pige - det gjorde de fleste i min omgangskreds. Da vi så var til scanning en måned før termin, valgte vi at spørge til kønnet. Billedet på skærmen var tydeligt - det var en dreng.

Nu er mit shoppe-gén ikke større end jeg kan kontrollere det, så jeg havde ikke købt noget der var kønsspecifik, før vi fik at vide at det var en Lukas vi skulle have.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:17
Både min mor og jeg var fra starten helt sikre på, at jeg skulle have en dreng. Scanningen viste også en dreng, og det BLEV en dreng

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Scanning
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:26

Alle var sikre på at vi skulle have en dreng - undtagen mig selv...

Scanningen sagde med 98% sikkerhed at det var en pige. En sen scanning i uge 37 kunne dog ikke sige mere om kønnet da baby lå dårligt og gemte kønnet.

Men vi fik en pige!

Mor til Mathilde
født d. 28 juni 2006

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 09:46

Altså, mine egne fornemmelser har været forkerte begge gange.

Første gang var jeg sikker på en dreng, scanningen sagde dog pige, og pige fik vi.

Anden gang, sagde min fornemmelse en pige (håbede dog på dreng), scanningen sagde dreng, og en dreng fik vi

Så - så meget for mine egne fornemmelser

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)

0
0
Svar på denne tråd

Fornemmelse
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 11:14

Ja altså mine fornemmelser har været rigtige begge gange med drengene, jeg var sikker på det var drenge og ganske rigtig 2 små frække drenge, denne gang siger min fornemmelse at det er en pige, og 2 scanninger har sagt det samme, og nu har jeg altså købt lyserødt tøj, så det har bare at være en pige :)

Jeg ville godt ha haft en rød barnevogn, men har dog købt en i sort.. Hi Hi

Hilsner
Lisab

Købt hus i Ørum :)

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 12:55
Jamen så kommer der jo nok en pige til os som den 3D scanning sagde... Min egen fornemmelse sagde ved den først at det blev en dreng, det var jo også rigtig.. jeg var helt sikker på denne gang skulle blive en pige, og det siger scanning jo også, men min fornemmelse har ændret sig... tror ski det bliver en dreng. I går købte jeg stof til et barnevognstæppe.. ville gerne ha' haft lidt over i det lyserøde, men det endte dog i sand / brunlige farver...
0
0
Svar på denne tråd

Alle...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 19:39

var sidste gang sikre på, at jeg ville få en pige. Jeg selv var lidt i tvivl, men troede til sidst på flertallet, som var fuldstændig enstemmigt - de tog dog fejl. En scanning i 30. uge viste en dreng - og vi fik en dreng.

Denne gang tror jeg fuldt og fast på, at det bliver en pige. Nu må vi se, om jeg får ret... Jeg har ikke været til scanning endnu...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ingen fornemmelser her
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 16:20

første gang troede jeg i starten på en pige, men kom senere i tvivl... Hele familien gættede på en pige, og vi fik en dreng..

Nu her tør jeg ikke sige noget - ud over at maven "generer" mere - alting sidder anderledes og føles meget anderledes - men det er jo også en anden personlighed, der ligger derinde...

Til scanningen kunne de ikke sige noget med sikkerhed. Der var ikke umiddelbart nogen "tap"; men barnet lå forkert og ville ikke ligge stille, så de kunne tage det fra den rigtig vinkel for at være sikker...

Så - vi må vente til december med at få det endelige svar...

Men min mors gamle svigerfar, der var den eneste, der gættede rigtigt sidste gang - siger, at det denne gang bliver en pige... ;-)

Kæresten siger, vi skal satse og købe lyserødt ;-) Så kan jeg få stillet min lyst der og hvis det så bliver en dreng, så en han jo nok ligeglad de første måneder Men det har kæresten nu ikke fået overtalt mig til endnu...

Tanja

Se min smukke tinker på min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider