Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

mærke liv
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 20:47

er der nogen der ved ca hvornår faderen kan mærke liv...

Jeg har selv kunne mærke liv nogle uger nu, og jeg kan fornemme at han også gerne snart vil være med til det sjove istedet for kun at høre om når jeg "får tæsk" :-D

Rytter søges, gerne dressur på LA niveau

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer an...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 21:20

på så meget - hvordan ligger din moderkage, hvordan ligger barnet, hvor meget "polstring" har du på maven osv.

Jeg selv er "lettere buttet" og Bo har kunnet mærke liv fra uge 20 med den ældste og vist nok uge 18 med Mikkeline - var så heldig selv at mærke liv i hhv. uge 15 og 12.

TinaR

0
0
Svar på denne tråd

Tidligt
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 21:48

puha det var tidligt

Så vidt jeg ved ligger moderkagen som normalt, og mit "huld" betegnes også som normalt i følge BMI tal og udseende på mig ;-)

Jeg mærkede selv liv første gang i ca uge 15 og jeg er nu ca i uge 20 men syntes ikke rigtig vi kan mærke noget uden på maven...

Rytter søges, gerne dressur på LA niveau

0
0
Svar på denne tråd

uhh jeg mærkede først sent
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 09:25

hejsa

jeg mærkede først liv sent da min moderkage ligger fortil (tror jeg det hedder på fagsproget) mener det var omkring uge 25 først.

Jakob har først kunne mærke liv omkring uge 30 vil jeg tro, men der kan man så også se det på maven hver gang han sparker, drejer sig, hikker osv...

tror det er meget sent i forhold til hvornår mange andre kunne, men det hænger som sagt sammen med hvordan moderkagen ligger, din krop osv...

mange hilsner Mette uge 35/36

Gravid og glæder sig ekstra meget til jul i år.

0
0
Svar på denne tråd

Mærke liv udvendig
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:19

Hejsa.

Jeg kunne mærke liv indvendig i ca uge 16 med nr 2 og farmand kunne først mærke det udvendigt omkring (bop-bop) uge 23 fordi min moderkage lå ud mod maveskindet.

Nu med Prinsesse i armene ;0)

- og en stolt storebror.......

venlig hilsen
RikkeAnd

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider