Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Bog: Søvn uden gråd?
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 23:17

Jeg har lige bestilt denne bog nogen som har hørt noget om den el prøvet den?

www.saxo.com/item/2846776

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 00:12

...jeg har ikke læst den, men den lyder spændende...måske jeg kan snige mig til at låne den af dig, når du er færdig med den? Der er vel kun omkring 8 km herfra til Højslev. ;-)

...og p.s...hvis du mangler én til at komme og ride/hygge lidt om Smirnoff engang imellem, så sig til! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind efter at få en hest mellem hænderne (og benene! ;-D ) igen. ;-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nej, har
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 10:12

ikke læst den, men glæder mig til at høre mere om den. Mikkel er snart 7 mdr. og har lige den sidste måned fået en ide om at han skal vågne flere gange hver net. Øv, han har ellers sover 10-11 timer fra han var 2 mdr.

/Eva

Mor til Mikkel 030406

0
0
Svar på denne tråd

den skal ejes...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 12:46

Tror at jeg skal have fingerne i et eksemplar.

Lea sover nogenlunde...

Jeg ammer hende 1 gang om natten, 2 gange hvis jeg sover uroligt (jeg glæder mig til hendes værelse står klart, så både hende og jeg kan få lidt ro, når hun kan sove derinde).

I nat var jeg så, "mor med udgangstilladelse" (læs: i byen ) og far passede Lea.

Sjovt nok, fik hun mad kl. 23 og gik total kold derefter. Thomas fortalte, at hun vågnede engang i løbet af natten. Efter lidt tid stod Thomas op, men da han havde lavet noget vælling og kom op til hende igen, sov hun.

Jeg har haft min mistanke om at Lea og jeg forstyrre hinanden o natten. Den er hermed bekræftet.

Så ja, jeg tror at jeg skal have fingerne i den bog, så jeg kan få nogle gode vaner og hjælpe Lea endnu bedre, med at sove længere tid om dagen... og os begge om natten.

God tråd

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 22:01

mig til at få den hjem joseph er gået tilbage til det stadige hvor de vågner hver 2 time indtil kl 01-02 stykker om natten så jeg har desperat brug for den bog...

Himmelfjer har skrevet en besked...

0
0
Svar på denne tråd

Kender den ikke
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 10:37

Men, glæder mig også til at høre om den

Håber den har nogle guldkorn til jer, så poderne, og familien kan få noget søvn.

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Baby bære slynge købes (brugt) skriv besked.

0
0
Svar på denne tråd

super bog
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 08:55

Jeg har den bog og den er virkelig genial. Jeggiver Karoline sin aftenflaske kl. 19.30. Når den er tom ligger jeg hende ind i sin egen seng( hun er 5 mdr. ) og uden at sige noget falder hum stille hen og sover HELE natten. Det var aldrig gået uden brug af den bog. Der er virkelig nogle gode tricks i.

Med Venlig Hilsen Helene- nu med Karoline-pigen!
1979 DYNAMIT 2006
elsket og savnet
0
0
Svar på denne tråd

Kolikbørn?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 13:18
Jeg tror desværre ikke den virker på kolikbørn, ellers kune jeg meget godt have brugt den for et års tid siden...

Venlig hilsen

Maibritt Rittermann

Mangler du en hjemmeside?

www.maibritt.rittermann.org

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider