Hej med Jer
Ja. jeg ved godt det er en mystisk overskrift, men ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det...
Gennem længere tid har jeg været på udkig efter nogle varme, lidt tykke bluser da vores hus ikke er specielt varmt...
Vi lever nok efter at vi hellere vil have lidt ekstra tøj på end 80 graders varme, så det meste af tiden ligger vi på omkring 22-23 grader (vi har brændeovn - + gulvvarme i stuen og badeværelse- radiator i soveværelse).
Men uanset hvor jeg leder synes jeg ikke rigtig jeg kan finde nogle dejlige varme sweatshirts eller trøjer der er egnede til min lille Andreas...
Enten så er de meget tynde og T-shirts-agtige dog med lange ærmer, eller så har de hætte- hvilket jeg finder upraktisk...
Sidst men ikke mindst så har jeg set dem i en masse lyserøde, røde og andre pigefarver - ikke lige det jeg vil iføre lille manden.
Bukser går det lidt lettere med ellers kan et par strømpebukser hjælpe på varmen..
Jeg bruger langærmede body´er af bomuld... men synes bare det stadig er lidt for koldt med kun det..
Jeg har ledt i H&M, Bilka, Kvickly, Tøj & Sko, Ellos, og nok også et par steder mere jeg ikke lige kan huske...
Så tøser - hvor finder jeg nogle varme Swheatshirts til min lille fjumse-basse i str. 68 - 74 og 80 hvis de er meget små...
Kh Stine
Ps: hvis nogen af jer ligger inde med noget brugt der er pænt har det også interesse...