Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Varme babydrengetrøjer- findes det?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 08:58

Hej med Jer

Ja. jeg ved godt det er en mystisk overskrift, men ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det...

Gennem længere tid har jeg været på udkig efter nogle varme, lidt tykke bluser da vores hus ikke er specielt varmt...

Vi lever nok efter at vi hellere vil have lidt ekstra tøj på end 80 graders varme, så det meste af tiden ligger vi på omkring 22-23 grader (vi har brændeovn - + gulvvarme i stuen og badeværelse- radiator i soveværelse).

Men uanset hvor jeg leder synes jeg ikke rigtig jeg kan finde nogle dejlige varme sweatshirts eller trøjer der er egnede til min lille Andreas...

Enten så er de meget tynde og T-shirts-agtige dog med lange ærmer, eller så har de hætte- hvilket jeg finder upraktisk...

Sidst men ikke mindst så har jeg set dem i en masse lyserøde, røde og andre pigefarver - ikke lige det jeg vil iføre lille manden.

Bukser går det lidt lettere med ellers kan et par strømpebukser hjælpe på varmen..

Jeg bruger langærmede body´er af bomuld... men synes bare det stadig er lidt for koldt med kun det..

Jeg har ledt i H&M, Bilka, Kvickly, Tøj & Sko, Ellos, og nok også et par steder mere jeg ikke lige kan huske...

Så tøser - hvor finder jeg nogle varme Swheatshirts til min lille fjumse-basse i str. 68 - 74 og 80 hvis de er meget små...

Kh Stine

Ps: hvis nogen af jer ligger inde med noget brugt der er pænt har det også interesse...

0
0
Svar på denne tråd

uldundertøj
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 09:22

Hej

Jeg brugte uldundertøj til Jacob sidste vinter, da vi bor i et gl. hus med lidt naturlig udluftning. Man kan købe noget i Bilka der ikke er særligt tykt og dermed let at have under det alm. tøj. Det fungerede godt for os, så måske er det også løsningen for jer.

Vh Anne

0
0
Svar på denne tråd

også her..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 10:33

..bruger vi nogle små uldundertrøjer til Mads. Det er dog nogen min mor har strikket. Det er sådan noget blødt uld, som slet ikke kradser

Så er han jo varm om mave og ryg, og så kan man komme de trøjer, man synes er pæne, udenpå.

Uld har jo også den evne, at hvis barnet sveder, leder ulden fugten væk fra huden, så de altid er tørre og dejlig lune - hvor bomuld godt kan blive koldt, når det har været svedigt, og derefter bliver koldt.

mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

Brugt Tripp Trapp stol inkl. bøjle KØBES ca 400,-kr

0
0
Svar på denne tråd

tra la la la la... eller noget!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 19:50

Har du kigget på www.babytex.dk

De har et strikkeri hvor man kan købe håndstrikket trøjer: babytex.dk/haandstrikket_toej_da/

Ellers er der en herinde der har sit lille strikkeri, måske hun vil strikke lidt blåt mod bestilling og forudbetaling?

Vi bruger varme, langærmede uld-bodys til Lea (og leggins med fødder). Købt i bilka. De har dem i råhvide, lyseblå og hvid m. lyserøde blomstre. De er med bomuld på indersiden og uld yderst, så de kradser ikke, hun kan godt svede lidt uden at blive kold og klam. Jeg er glade for vores og har købt op til str 80 (på tilbud). Vi har også købt elefanthuer i samme serie, bare super

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

prøv evt.
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 20:22

på www.trendsales.dk eller www.dba.dk

Da jeg fik Thor i 98 var der MASSER af gode lune trøjer i H og M.. måske har de bare ikke skiftet til vintersortimentet endnu?

Det burde være nu her de skifter over til det tykkere tøj- jeg synes faktisk også tykke pigetrøjer er lidt svære at finde, men mon ikke de snart er til at finde?

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 21:02
Er det noget som det her?

Hende "een herinde der har sit lille strikkeri" det er mig. Jeg ved ikke, om du er til sådan noget strik eller om det hellere skal være noget mere smart og moderne. Men det her er en gennemknappet trøje i uld - og den er i hvert fald lun.

Mor til

Søren - 18-03-05

Der er huer i vakse farver til små piger og drenge til salg på min HP. 100% lama-uld og størrelser fra nyfødt til 2 år. 65,- stk.

Link til "Strikkeriet" på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hej Klara
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 12:47

Hej Klara

Sikke en dejlig trøje - tror du den vil kunne passe min lange lidt smalle dreng?

Da han blev målt for godt en måned siden var han 68 cm lang og vejede godt 8 kg...

Nej jeg er ikke til det vilde og moderne - er faktisk mere klassisk og "nordbo-agtig"...

Strikker du også hvis man selv ligger inde med en opskrift?

Jeg har nemlig en hue, som jeg godt ville kunne tænke mig til min lille fjumse-basse...

Men jeg er håbløs til at strikke - trods utallige forsøg...

Kh Stine

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 13:05
jeg plejer at købe i kære børn eller babysam og der har de altid så mange at jeg har svært ved at bestemme mig...så prøv at kigge sådan nogle steder også...

hyggehejsa
Renana

schleich heste købes
skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd

Hej kirstine...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 20:15
trøjen er str. 3-6 måneder. Den måler 30 cm fra ribkant til skulder, så den er i hvert fald ikke for lille til et barn på knap 70 cm.
Jeg strikker kun efter egne opskrifter - jeg hader at stoppe op hele tiden og læse anvisninger 8-)
Men kig måske på min side... der er link fra præsentationen. Jeg synes selv de stribede huer er ret sjove og vakse - men tag et kig!

Mor til

Søren - 18-03-05

Der er huer i vakse farver til små piger og drenge til salg på min HP. 100% lama-uld og størrelser fra nyfødt til 2 år. 65,- stk.

Link til "Strikkeriet" på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 18:01

købt strik-trøjer i Bilka i sidste uge...

Og en tyk sweater - ingen af delene med hætte...

Det var godt nok til Jeppe på 2 år; men det var de samme modeller, som fandtes helt ned i str. 56.

Derudover har jeg også lige handlet med "strikkeriet" og er meget godt tilfreds med det jeg har fået :-( Hurtig levering og tingene er helt klart i orden :-) Så det kan jeg kun varmt anbefale...

Tanja

Se min smukke tinker på min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider