Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvor er de små!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 13:18

Ja min mor glæder sig virkelig meget til at få sit første barnebarn, jeg er kun i 8.uge og hun er snart færdig med at strikke den første trøje.

Det er bare dejligt.

Igår var hun så i Bilka og der kunne hun jo ikke dy sig, og gik ind i babyafdelingen, hvor der stod en rodekasse med alt til 10 kr. stk. Så hun har købt nogle bodyer og nogle strømper til os, som vi så fik igår (det første der er kommet indenfor døren, lidt vildt)

Og jeg ubryder straks at de da vidst er for små de strømper, men bliver så belært om at de nok tværtigmod er for store i starten. Min kæreste og jeg var målløse og sad bare og kiggede på de små strømper hele aftenen, tror lige pludselig det gik op for mig at jeg skal være mor, og at den er meget lille - den har ihvertfald små fødder :-)

Maria - som har fundet ud af hvor små babfødder er

0
0
Svar på denne tråd

hehehe...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 13:28

...Ja, det er en ret mærkværdig fornemmelse at sidde og kigge på det lille-bitte dukketøj, som skal bruges til baby den første tid. :-)

Man begynder at få en idé om hvor lille og hvor sårbar og hvor hjælpeløs baby er og måske spirer et begyndende beskytterinstinkt frem? ;-)

Jeg kan lige så tydeligt huske, da jeg ventede den første og sad med babytøj i str. 56...jeg blev pludselig fyldt med ærefrygt over det at skulle være mor og tage ansvar for sådan en lillebitte skabning! :-)

Men DU GODESTE, hvor vokser de hurtigt! ;-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

de findes også med store
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 17:27

Babyer findes altså også med store fødder. Vores Tobias, som ellers er temmelig gennemsnitlig i størrelsen, har utrolig store fødder. Jeg har opgivet alt, hvad det hedder tøj og især natdragter med fødder i. Han vokser ud af "fødderne", før resten er for lille

Han bruger strømper str. 6-9 mdr. og han er altså kun 9 uger!

/Rhaja :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg kender det godt...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 18:43

Vi fik et par bittesmå smækbukser og en lille bluse med elefanter på af svigerforældrene, da de fandt ud af, at vi venter os. Det er altså bare lidt surrealistisk at sidde med de små stykker tøj, der engang om 7 måneder skal sidde på baby Uhh ha, sug i mave og gåsehud, men dejligt er det virkelig!!!

Pøj pøj med ventetiden.

Rhaja: Din baby må virkelig være en big foot - han må have en god jordforbindelse

Hilsen Maria

Brudekjole sælges

Tjek min hjemmeside ud. Masser af lækkert nyt tøj, sko og meget mere...

www.123hjemmeside.dk/mariadolmer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider