Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Min mand, jeg smelter!!
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 21:04

Vi har 3 skønne dejlige unger ( hvoraf den ene ikke er hans biologisk, men i enhver anden henseende). Jeg har så snakket om at jeg gerne ville have en baby mere på et tidspunkt.. han har været lidt mere tilbageholdende og er kommet med en masse gode rationelle argumenter for hvorfor vi IKKE skulle have en mere..

Forleden da han sidder med Lianna og hun charmerer ham i stor stil siger han " det kan da ikke være sidste gang vi har sådan en lille en"

Hvor var det bare sødt sagt- om vi så får flere børn eller ej så var det da det sødeste han kunne sige. Gud hvor jeg altså elsker ham og mine dejlige børn.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 11:54
Det lyder da dejligt Christina, så er han nok ikke helt afvisende overfor tanken. Ofte skal de jo også bare bearbejdes lidt når der skal tages store beslutninger...

--Katja--

Mor til Ea 030305 og termin 23 okt 06

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 14:03

...fidusen med mænd er at NÆVNE noget, vente og manipulere blidt indtil de tror, at det i virkeligheden var deres egen idé! ;-D

Sjovt som sådan nogen udtalelser, som den din mand kom med dér, rammer os lige i hjertet - meget mere end "jeg elsker dig" og den slags. :-)

...I tror vel ikke, at mændende begynder at finde ud af det? For så er vi på den! Det går jo ikke, hvis de slipper af sted med for meget bare fordi de har luret hvordan de skal blødgøre os! ;-D

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Uh altså Camilla
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 22:42

Han blødgør mig mere og mere for hver dag der går. Hvis der findes noget der hedder "sjælevenner" tror jeg bestemt på vi er det. Vi kender hinanden bedre og bedre, siger altid det samme i munden på hinanden, griner sammen og har det bare rart.

Kan se at mange mange par slet ikke har det så nemt som os, og skændes om alt mellem himmel og jord. Jeg priser mig lykkelig for at vi har det så godt.

Og så er der jo lige det at han er en vidunderlig far der virkelig elsker sine børn, og er god til at være sammen med dem ( selvom Patrick godt nok var noooget farlig da han lige var blevet født ).

Jeg har sagt at jeg forstår alle hans rationelle grunde til ikke at få et barn mere, men at hjertet ikke altid taler samme sprog.. og hvad kan få hjertet til at overdøve fornuften mere end en skøn lækker baby der ligger og charmerer alt og alle?

Håber sandelig ikke han er ved at gennemskue os kvinder... naaah.. det virker altså alligevel for besynderligt at han skulle kunne det- SÅ klog er han alligevel ikke.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider