Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

nedtælling
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 14:08

ja så er der sku kun 3 dage tilabge til min næste forventet mens, har været så hammer heldig at få ÆL i denne mdre på trods af at jeg havde en SA i sidste mdr, så jeg håber jo stadig lidt påa t det er lykkes, men i sidste ende regner jeg ikke med en skid

problemet er bare at jeg egentlig på en måde håber at jeg for min mens fordi jeg skal gerne igang med en pencillinkur og den ene slags må man ikke tage mens man ammer eller er gravid,ja og for den sags skyld heller ikke noget som helst alkohol ikke engang et stykke chokolade med lidt sprut i det er nok til at slå benene væk under en, så er kun igang med imadrax lige nu hvis jeg for min mens lørdag kan jeg lige når at komme ind på apoteket efter den sidste pakke pencillin, men hvis ikke er jeg nød tila t kontakte min læge på mandag.

jeg har fået konstaret betændelse igen i bi/pandhulerne og jeg siger jer jeg har bare ondt, det trykker og spænder især neden under mine øjne.

MVH
SANDRA82

Passer søges til 2 dejlige heste.

Musse 8år 156 i stg kraftig bygget med nogle dejlige gangarter trafiksikker, og rolig.

Thilde 1½år nordbagger/knapstrupper, super sød mangler en masse nusse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider