Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

så blev jeg tante
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 14:09
min svigerinde fødte d. 3/10 en dreng ved kejsersnit.

Hun var gået 1 uge over tiden og til JM kontrol, mente JM at noget var galt da hjertelyden var svag, så min svigerinde blev sendt i scanning og fik kørt strimmel... der var ingen fostervand... hun skulle komme igen få timer senere og have kørt strimmel igen... og efter anden strimmel, fik hun et kejsersnit en time senere...

Mikkel som han skal hedde, vejede kun 2400g 52cm da han kom ud... for en uge siden var han skudt til 3500... navlestrengen havde et buk, og derfor fik han ikke mad nok, og moderkagen havde taget resurser også, da der var noget i vejen med den...

Det havde nok endt galt hvis hun ikke havde været til kontrol netop den dag... de havde snakket om at sætte hende igang d. 8/10 hvis der ikke var sket noget af sig selv...

det var lige kort fortalt om min nevø's fødsel, vi er bare lykkelige for at han blev reddet, og han er en rigtig køn dreng...

skal nok smide nogle billeder når jeg får nogle på com.

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg. Musse er desværre død, hun blev aflivet den. 17/8-06 pga. alderdom.

www.heste-n

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 14:13

til dig, tante Stella

Og hvor var det dog godt at de opdagede det i tide og fik lille Mikkel ud i god behold

Det kunne jo være gået helt galt.

Dejligt at jdm reagerede prompte på den svage hjertelyd og det er da godt nok meget den lille fyr har tabt sig derinde

Hvor er jeg bare rigtig glad på din brors, svigerindes og på dine vegne at alt gik som det skulle.

Nu med Prinsesse i armene ;0)

- og en stolt storebror.......

venlig hilsen
RikkeAnd

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 20:53
tillykke med din lille nevø.

vil bare lige sige at han nok skal klare sig flot. Min yngste datter vejede kun 1590 g. ved fødslen, og nu efter 11 uger vejer hun 3800 g.

Han skal nok blive stor og stærk.

Hilsen Stine.

Mor til Anne og Freya.
0
0
Svar på denne tråd

Puha - sikke
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 20:58

en gyser det kunne have udviklet sig til.

GODT at det blev opdaget i tide.

Og, stort tillykke

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)

0
0
Svar på denne tråd

*s* rettelse
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 23:11
er min mands søster der har født... *S* havde det været min bror var jeg faster *S*

vi er også glade for at det er gået godt... takker for tillykkerne osv.

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

kender du musse's fortid, hun er en pony på 33-36 år, ca. 142stg. Musse er desværre død, hun blev aflivet den. 17/8-06 pga. alderdom.

www.heste-n

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider