Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvor er Annette Skovbon?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 20:59

Ja hvor er hun? Hun har ikke været logget på siden 28/9, skulle hun ikke have pks her d.3? Var det hende hvor der var tvivl om babyen var helt ok med benene?

Bliver da helt nervøs...

--Katja--

Mor til Ea 030305 og termin 23 okt 06

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Annette...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 21:40

Hej

Annette har fået PKS d. 29. september. Det er en meget lang historie og det er en meget hård omgang for dem alle 3, men Laura som Deres datter hedder, har det fint nu. Der var desværre nogle misdannelser som fys er gået igang med at gøre noget ved og de er ret fortrøstningsfulde men den lille familie er den helt store tur igennem med blodprøver, mulige ting Laura evt. kan fejle, bekymringer m.v.

Annette har haft mange smerter da hun ikke kan tåle morfin i forbindelse med KS. Desværre er der måske gået betændelse i Annette's sår og så skal hun åbnes igen et par gange og hver gang er der jo en chance for at det ikke går godt.

Jeg vil overlade til Annette og fortælle hele historien hvis hun har lyst til det, for det har/er en meget hård omgang de er igennem, men heldigvis har Laura det godt nu, så nu skal Annette også bare på højkant.

Hilsen

JEtte

0
0
Svar på denne tråd

puha da
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 22:13

Puha tak for svar Jette, det lyder bestemt ikke rart for dem alle. Godt at høre at lille Laura har det godt, og håber da Annette kommer sig hurtigt...

Mange tanker til familien.

--Katja--

Mor til Ea 030305 og termin 23 okt 06

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

det lyder til at være
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 08:37

en hård omgang... men godt at høre at Laura har det fint... håber Anette snart kommer på benene igen...

Mange tanker herfra

hilsen Mette

Gravid og glæder sig ekstra meget til jul i år.

0
0
Svar på denne tråd

Kærlige tanker
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:28
til Annette og famillien

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 (19 mdr.)

HN første selvfede signatur: JEG ER SKU FOR LÆKKER ;-)

0
0
Svar på denne tråd

god bedring
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:34

til den lille familie håber at alt ender godt for sikken en trist start de må igennem.

hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:35
Tillykke med datteren til Annette. Jeg sender også mange positive tanker til dem, for de må da have det utrolig hårdt lige nu.

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

ikke rart!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 22:33

Puha, det lyder ikke rart. Håber problemerne er væk nu, og det hele går som det skal!

Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

Det var pokkers..
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 12:17

Da jeg sad og ammede i nat, røg mine tanker også hen på Annette!

Glæder mig at Laura er ude, og har det godt, og jeg ønsker stort tillykke til familien.

Annette - se at komme på højkant så vi kan høre om det hele, og se jeres lille vidunder. Sender jer mange kærlige og "kom i bedring" tanker.

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)

0
0
Svar på denne tråd

Sikke da...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 12:42

...en omgang! Godt, at lille Laura har det godt. Så mangler vi kun Anette. Stort tillykke og rigtig god bedring.

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sender også
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 16:20

et stort tillykke med den lille prinsesse og en masse glade tanker og "god bedring" til Annette.

Kh Anja

www.hestenshaab.dk- Har du "heste-hjertet" på rette sted?

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 00:50

Åhhh, det lyder skrækkeligt, selvom det da er godt at Laura er nogenlunde ok.

Alle ens egne småbekymringer bliver gjort til skamme og man mindes igen om, hvor taknemmelig man bør være med sit eget.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Lidt nyt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 08:34

Hej

Har lige "snakket via SMS" med Annette. Det går fremad med dem begge, men man ved endnu ikke helt om Annette skal under kniven igen, men de håber selvfølgelig at hun slipper.

De glæder sig vildt til at komme hjem og få lidt fred og ro, noget god mad og en hverdag op og stå.

Jeg skulle hilse Jer alle sammen, hun savner HN!

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Hej Annette
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 17:01

Stort til lykke herfra, og de bedste ønsker om at I kommer hjem snart. Det er simpelthen lykken at komme hjem i fred og ro, efter sådan en omgang..

Jeg er selv først nu, efter KS med komplikationer d. 20-9, ved at finde ud af dagligdagen - man er helt bombet i hovedet efter sådan en omgang.

Håber det bedste for jer, og krydser hvad krydses kan :-)

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider