Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sove stillinger
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 08:49
Hejsa Allesammen

Jeg tænkte på om hvor når man må ligge babyer på siden når de sover?
Lucia er blevet 3 måneder(sikke tiden flyver afsted) og jeg synes at hendes hovede er lidt fladt bag på. Når hun er vågen ligger hun også på maven, og leger.

VH Reginella

KNABSTRUPPERE ER SUPER SKØNNE HESTE

0
0
Svar på denne tråd

hej Reginella...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 09:21

Kan du ikke, når hun sover rigtig tungt, dreje hendes hoved, så hun sover med hovedet drejet skiftevis til højre og venstre??

Ellers tror jeg nu ikke, at der ligefrem sker noget ved, at hun sover på siden. Før i tiden skulle børnene jo sove på skiftevis højre og venstre side.

De har jo også skulle sove på maven, men det er man jo så gået bort fra, pgr af øget risiko for vuggedød.

Men som sagt tror jeg nu ikke ligefrem, at det skader at Lucia sover på siden. EEn fra min mødregruppe, har en lille pige, der har været plaget meget af kolik, og hun kunne kun finde ro, når hun blev lagt på siden, så det gjorde hun jo selvfølgelig!

Hvis du er nervøs for, om Lucia triller om på maven når hun sover på siden, kan du jo rulle en stofble til en "pølse" og lægge foran hende...

Held og lykke med det - håber det retter sig snart

mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd

Hej Trine
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 23:04
Hej Trine

I starten kunne jeg kun få hende til at sove på siden, men nu drejer hun sig om på ryggen eller brokker sig ;-)
Jeg må prøve med stofbleen. (y)

Tak for dit svar (y)

Reginella

KNABSTRUPPERE ER SUPER SKØNNE HESTE

0
0
Svar på denne tråd

Som Robsen
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:01

Skriver, kan du sagtens når hun sover, vende hendes hovede til begge sider.

Og ellers som du allerede gør, sørge for at hun også får ligget på maven i løbet af dagen.

Tricket med stofbleen er rigtig god, hvis man er nervøs for at de ruller om på mavsen

Vores Ida sov på siden fra hun var kun et par måneder, det var sådan hun lå bedst, og min SP kunne godt se, at Ida selv fik møffet sig om så hun lå godt. Som udgangspunkt lagde jeg hende på ryggen, men, hun fik altså næsten altid moslet sig rundt på en eller anden måde...

Idag er hun knap 16 måneder, og sover absolut kun på maven (ligesom hendes mor bedst kan li´)

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)

0
0
Svar på denne tråd

Helt enig
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 20:16

Vores pige var nok ikke en måned da hun lå på siden skiftevis og vi rullede også svøbet som en pølse, jeg hængte så altid svøbet til den side hvor hun skulle ligge mod, næste gang hun skulle sove, så jeg sikret at hun kom til at sove skiftevis på hver side.

Knus Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider