|
|
| Vores dreng er født :-) |
| Forfatter:  |
Jeber |
| Dato:  |
28-09-2006 15:12 |
|
Lørdag kl. 10.42 blev vores dreng født ved kejsersnit - jeg er SÅ glad og lettet over at det er overstået nu. Havde et langt igangsættelsesforløb fra onsdag til fredag, som kun bragte dumme snydeveer med sig. Sagde stop fredag middag - og bad om kejsersnit. Ingen problemer, det blev udført dagen efter og nu er vi nogle meget stolte forældre til en meget stor dreng: 4800 gram og 57 cm. Han er vidunderlig! Billede følger snarest muligt... Det er jo tidskrævende, det her med at være mor. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Sophus (Juul) |
28-09-2006 15:17 |
|
Med kæmpen Godt at i har det godt efter det i har været igennem... Sikke mange der har fået drenge, det kunne være lidt skægt at få en statestik over det 
Hilsner Lisab
Købt hus i Ørum 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Christel |
28-09-2006 15:19 |
|
med den store guldklump. Det er vist meget godt, at han kom ud den vej . Min Anna var jo bare et lille fnug i forhold til...hehe. Håber at du havde en god fødsel (var der noget med at det var på Næstved, at du fødte?). Og glæder mig til at se billeder af din store dreng. Har han forresten et navn?
Mange hilsner Christel, mor til Anna født d. 21. juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
J.J |
28-09-2006 15:28 |
|
Stort tillykke med ham. Glæder mig til at se billeder, når du får overskud til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En god dag |
Piglet |
28-09-2006 15:34 |
|
Tillykke med drengen! Lørdag var også en rigtig god dag at føde på!  Lidt sjovt, at vores drenge er lige lange. -Men Emil er da lidt bette i forhold, med hans 4050...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
Eva Lüchau |
28-09-2006 16:11 |
|
Og sikke da en imponerende str. Ville nok også foretrække at få ham ud den vej. Jeg syn's Mikkel var rigeligt stor med hans 52 cm og 3590 g.  Trist det skulle være så langt et forløb - men håber i har det godt  /Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op... |
Himmelfjer |
28-09-2006 18:10 |
|
...hvor en stor dreng! Godt, at du selv kunne sige stop, så du kunne få et kejsersnit. Der er jo ingen grund til at køre det længere end højest nødvendigt.  Tillykke med ham.  Camilla
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med |
|
|
den "lille" fyr glæder mig til at se billeder. Tina
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
... med den "lille" ny - Jeg synes Noah var stor med sin 4150 g og 57 cm, men det er dejligt at de har noget at stå imod med. Glæder mig til billederne. Held og lykke med ham fremover.
Knus Lene - Mor til Noah 170106 "Det er altid godt at vide hvor man har sin familie - uanset om man behøver dem eller ej". Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha ka da godt |
|
|
forstå du sagde stop. Sikke en stor dreng, hvis han skulle ud den vej. Stort tillykke med ham. vil se billeder. hilsen Linda der også fik en dreng i lørdags.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næææh Jeber |
|
|
Endelig kom baby ud Hjertelig tillykke med bassivakken  Glæder mig til at se billeder af den lille ny verdensborger.
Nu med Prinsesse i armene ;0) - og en stolt storebror....... venlig hilsen RikkeAnd Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe ja.. |
Cruella76 |
29-09-2006 20:49 |
|
KÆMPE stort tillykke med ham  Sikken en størrelse - godt at du kunne få ham ud ved KS. Du fødte på Næstved ikk? Så har vi nok været på barselsgangen samtidigt uden at vide det? jeg fødte søndag. Glæder mig til at se billeder 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke!! |
klara |
29-09-2006 22:48 |
|
med sønnen - også til faderen!
Mor til Søren - 18-03-05
Der er huer i vakse farver til små piger og drenge til salg på min HP. 100% lama-uld og størrelser fra nyfødt til 2 år. 65,- stk. Link til "Strikkeriet" på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hej med jer. Stort tillykke. ja vi har jo hørt det gennem Mikael at i har fået en stor dreng. Vi glæder os til at se vidunderet... Mange hilsner fra William, Troels og Kitt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja også.. |
henjas |
01-10-2006 11:02 |
|
...et stort tillykke til jer alle 3 herfra  Dejligt det er overstået!!
Mor til Jasmin den 8. juni 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Stort tillykke til jer alle  Glæder mig til at se billeder... 
Hilsen Stine Mor til Katharina *Født 11/6 -2005*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak!... |
Jeber |
02-10-2006 19:54 |
|
Ja, han er en stor gut. Amningen har været et mareridt - men tror MÅSKE det er ved at vende efter 2 dages suttefri - hvor jeg kun har malket ud. Cruella!!! FOR DEN DA - du hedder jo Christel, kan huske da Ole og jeg havde siddet og spist burgere ude i trafikcenteret, da sidder der en nydelig nybagt mor i slåbrok og siger "Det er Christel" i telefonen, lige da jeg vralter forbi i mine sexede støttestrømper og vuggen foran mig. Tænkte kun lige i et splitsekund på at det kunne være dig, men ved jo ikke helt hvordan du ser ud. Hmm, det var sgu da dig så  Tillykke til dig også!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeber... |
Cruella76 |
03-10-2006 12:52 |
|
Jeps - det var mig  Ej hvor tosset at vi ikke vidste hvem hinanden var!! Kan sagtens huske jer 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette og Christel |
Christel |
05-10-2006 13:56 |
|
Jeg har jo også født på Næstved, og havde også mit hyr med amningen. Jeg endte med en seriøst revnet brystvorte (har stadig ar på den), og jeg er helt sikker på, at det skyldes at Anna havde et kort tungebånd. Men det havde de ikke lige opdaget på barselsgangen eller hos lægen. Det var først da sp kom, at det blev opdaget. Anna fik klippet det, og med hårdt slid er vi nu helt sikre i det med amning begge to. Så måske i lige skulle tjekke om de kan have misset det på barselsgangen...bare lige for en sikkerheds skyld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christel... |
Cruella76 |
05-10-2006 13:59 |
|
Uha - det var sgi da en trist start at få  Der var ingen der kiggede på min amning på barselsgangen, de spurgte bare om det virkede, og jeg sagde at det mente jeg det gjorde, til trods for at mælken jo ikke var løbet til endnu. Men, vores amning er faktisk ved at være rigtig god (selvom han stadig til tider sutter skævt på vorten), men ikke hele tiden heldigvis. Jeg har endnu ingen revnede vorter eller noget, dog er de PÆNT ømme selvfølgelig Men det er til at leve med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Christel |
05-10-2006 21:26 |
|
Nå, det var godt, at der er ved at være styr på amningen. Jeg synes godt nok, at det er mærkeligt, at de ikke lige tjekkede amningen - selvom du er 2. gangs fødende. Tror desværre at det går lidt for hurtigt indimellem deroppe på barselsgangen. Mht. min ammestart...ja, behøver jeg at sige, at jeg var "Maude" de første par uger efter fødslen. Kunne ingen ting pga. mine bristninger og jeg var ved at kaste op af smerte, når jeg skulle amme . Men heldigvis fik jeg da holdt ud, og fundet en løsning så vorten kunne hele op, også selvom lillemusen skulle have mad. Jeg se SÅ glad for, at det kører nu. Og med alt det besvær regner jeg da også med at amme så lang tid som muligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
KarinaKnudsen |
05-10-2006 21:41 |
|
Har først lige set tråden... Men et stort tillykke skal lyde herfra med den lille ny dreng.
Karina
Smart 2 års oldenborg hingst sælges. Kig på min præsentation.
Citat Kons. J. Finderup fra LR: "Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at de gode moderdyr er e
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|