Nu hvor man går hjemme og er sygemeldt, kommer man jo til at se de her programmer, som man ellers ikke spilder tiden på 
Men idag blev jeg virkelig fanget, og jeg sad grædefærdig i sofaen bagefter. 
Programet handlede om en mor, som ikke bare slog, men virkelig bankede hendes børn sønder og sammen. Hun mistede fuldstændig kontrollen over sig selv, og det blev filmet med kamerea.
Der var en scene, hvor drengen på 10 år kaldte sin søster for et øgenavn, hvorefter moren kom flyvende ud, og slog ham flere gange i ansigtet. Herefter blev han jagtet ind på værelset, hvor han fik yderligere tæsk. Hele tiden kunne man høre slagene og drengens gråd, samt hans: mommy pleasy no, it hurts.
Hendes 4 andre børn stod bare lammet og så til, og den lille 3 årige pige proppede fingrene i ørerne. Da dette var overstået kommer drengen grædende og haltene ud fra værelset, hvorefter han får at vide at han skal holde op med at spille skuespil. Herefter får han et ordentligt los i r*ven, og bliver sendt i skole med en t-shirt moren lige har flået i stykker, da hun greb fat i ham.
Faren bliver naturligvis konfronteret på scenen af Dr. Phil, hvor han siger at han ikke anede dette foregik, og at han ikke støttede det.
Men det kommer frem, at han har en stok liggende som han slår dem med, han sparker dem med nogle støvler der er metal i, og han sparker dem også i enden. Men "kun" i enden, som han selv forsvarer sig med.
Hvordan Fa... kan den slags få lov til at have børn, uden der bliver gjort noget? Jeg sad fuldstændig lammet til sofaen og måtte trille en tåre på børnenes vejne 
De 2 store børn spurgte Dr. Phil om han kunne sørge for at den stok kom ud af huset, da de hellere ville slåes med hænderne 
Desuden var de meget bange for at komme hjem, og blive straffet for noget de havde sagt, eller afsløret, på TV
Var der andre der så dette program, og havde det ligesom mig???
Eller hvad mener du i det hele taget om at slå på sine børn, som opdragelse.
En meget chokeret Lillian