|
|
| Diner transportable |
|
|
Her i forbindelse med vores barnedåb, fik vi som så mange andre maden leveret udefra. I den forbindelse syntes jeg at vi skulle lave en "anmelder tråd" hvor vi anmelder de firmaer vi har fået med hos i forbindelse med eks. barnedåb (som alle jo her holder på et tidspunkt, eller har holdt). Vi havde valgt mad fra Jysk Diner v./ Århus. Vi havde bestilt en Luksus Menu med følgende: Forret: Butterdejsskal med hjemmelavet høns i asparges og paprika/persillepynt Hovedret: Gammeldags oksesteg, med brune og hvide kartofler, bønner, perleløg og brun flødesauce. Hertil franske kartofler.
Dessert: Islagkage Maden skulle ankomme imellem 11 - 12.30. Desværre ankom maden først kl. 13.30 Da de ringede fra Jysk Diner brugte de undskyldningen at chaufføren var blevet forsinket pga. arbejde i forbindelse med den bro som faldt ned.. (Hmm.. vi bor lige ved siden af motorvejen, og der var absolut ingen kø på noget tidspunkt den dag). Vi havde inviteret gæster til kl. 13, med spisning kl. 13.30. Det blev desværre forsinket pga den sene levering, og det var svært at blive ved at trække tiden, og fylde velkomstdrinks på folk. Islagkagerne var desværre smeltet Men der fik Jysk Diner hurtigt sendt en bil afsted med 5 nye. Så det nåede gæsterne ikke at opdage. Forretten var utrolig god, med et godt smagfuldt fyld.  Selve hovedretten var utrolig kedelig, og smagløs. Langtfra den bedste, og slet ikke værd at servere for gæster. Kartoflerne var udkogte selv om anvisningen blev fulgt til mindste detalje, sovsen var totalt smagløs, grøntsagerne var nu engang grøntsager, desværre en overvægt af perleløg i forhold til bønnerne.  Islagkagen var helt bestemt suveræn.  Pæn at sepå, og utrolig velsmagende. Jeg må sige at jeg bestemt IKKE vil anbefale Jysk Diner til nogen, og bestemt heller ikke bruge dem selv igen.
Bedækning tilbydes ved smuk, harmonisk & velredet Ox Araber Her forenes skønhed og kvalitet OX Arabere.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
| Forfatter:  |
lauraanne |
| Dato:  |
16-05-2006 20:08 |
|
Vi vil heller IKKE anbefale www.jyskdiner.dk/ Vi havde barnedåb i sidste uge, og for at gøre det anderledes, havde vi aftalt en mexikansk buffet, med ALT hvad der tilhører, undtagen drikkevare og dessert, for der havde vi selv fundet noget. Maden kom da til tiden, men der manglede lasagne, taccos, nachoes og to salater, alt sammen noget vi havde bestilt og betalt for og havde det på skrift. Ringede til dem, men de påstod hårdnakket at det hele var leveret Dagen efter ringede de igen, og sagde at det desværre var blevet leveret til et andet selskab. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op manner |
p-sille |
18-05-2006 12:50 |
|
Nøj jeg var blevet stiktosset!!! Lauraanne i betalte forhåbenlig ikke for det i ikke fik?.. sikke en ELENDIG service... Nå da vi holdte barnedåb brugte vi "vemb slagter" vi fik kun hovedretten udefra da vi selv lavede tarteletter til forret og lavede hjemmelavet is samt en masse forskellige kager til dessert. Nå men vemb slagter kan helt klart anbefales, de kom til tiden og alt maden var varmt og klar til at blive serveret, vi havde 3 slags kød, 3 slags kartofler, MEGA salatbar, brød og saucer... vi var omkring 35 personer og der var mad til det dobbelte, selv om vi kun havde bestilt til 30, vi kunne sagtens have været 60 mennesker med alt det mad... STOR anbefaling til vemb slagter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også Vemb slagter. |
Himmelfjer |
18-05-2006 12:55 |
|
"Mad til alle hjem fra slagteren i Vemb!" Og det er god mad! Vi har fået helstegt pattegris derfra og det var bare super-lækkert! Vi har også fået leveret fra Skivevejens slagter i Holstebro, og det var også rigtig lækkert.  Jysk Diner har jeg ikke hørt ret meget godt om...så dem holder vi os bare fra.  Til brylluppet her engang senere på året regner vi med at skulle have en pattegris og en okseskank fra Vembslagteren. Det passer jo ret godt til et vikingebryllup.  Camilla
Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jysk diner |
|
|
Vi fik mad fra jysk diner til en by-fest vi havde i vores forsamlingshus. Og sådan en gang mak-værk. Det skulle være pølsebord, og vi havde snakket med folkene derude om det er pølsebord kunne leve op til det vi forventede, hvilket var et alternativ til det hjemmelavede høje belagte smørrebrød folk selv plejer at tage med til forsamlingshus-festerne. Ork ja, sagtens, det var faktisk som højt belagt smørrebrød der bare selv skulle samles. Og hvad kom der til 85 mand? 4 fade med pålæg. 10 forskellige slags som aftalt, MEN DE 7 AF DEM VAR KØDPØLSE! Der var kødpølse med champignon, kødpølse med ærter, røget medister, aflang kødpølse, kødpølse med persille, en kødpølse med skinkestykker. Derudover var der leverpostej med fedtegrever, som skulle have været bacon og champignon. Det var bare for klamt. Hvem fanden gider sidde og æde 7 forskellige slags kødpølse til en fest??? jeg ville heller aldrig anbefale dem!! venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis... |
Himmelfjer |
18-05-2006 15:04 |
|
...sikke en fiasko! Men alligevel kan jeg godt få øje på det komiske i 7 slags kødpølse! Hvis ikke det var så ødelæggende for festen, så ville det næsten have været for morsomt!  Camilla
Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vemb slagter |
Lilar |
18-05-2006 17:33 |
|
Hvad har I givet pr person for de ting I har bestilt hos Vemb Slagter?? Vi overvejer nemlig helstegt pattegris derfra til Frejas barnedåb i august - det er nemlig suverænt godt derfra, og der er altid rigeligt. Vi har fra andre fået en ca pris på 100 kr pr kuvert - passer det?? Vi bliver 35 ca i alt (hvis alle kommer) og festen skal holdes i et telt i min søsters have. Er der andre tign fra Vemb slagter der kan anbefales til en havefest?? Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. www.hestensurtehave.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| for den menu |
p-sille |
19-05-2006 09:13 |
|
vi fik til Noah´s barnedåb fra vemb slagter kostede 4000kr i alt (for en hovedret)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke så galt |
Lilar |
20-05-2006 02:52 |
|
Det er jo ikke så galt med de priser! Og når maden så oveni er kanon god og der er masser af den, så kunne det jo ikke være bedre. Og så slipper man for at stå med det selv  Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. www.hestensurtehave.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Sidste Søndag var jeg til barnedåb, og de havde bestilt mad fra Jysk Diner. De var forøvrigt pænt forsinkede. Maden var heller ikke til at prale af.
Mvh Dithe Den HELDIGE ejer af Sputnik & Oldenborgeren Højskovens Tinto:-) I kan se billeder af vidunderne på min profil dithe82 {> {> {>
Speciel er jeg, men hvem er ik´ det?  Helt nyt pony dækken sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Mad til alle hjem fra slagteren i Vemb!" |
ElseG |
22-05-2006 17:29 |
|
Mkh. Else. Man lugter ikke af hest, man dufter.. HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! Skype:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik mad til |
|
|
45 mennesker fra Kammerslusen i Ribe. Det hele var til et stort 13 tal. Maden var super, den kom til tiden, det der skulle være varmt, var varmt, og det der skulle være koldt, var koldt. Vi fik en buffet m. marineret kalkunbryst, oksetyndsteg, letrøget glaseret skinke og flødekartofler, ovnbagt pasta m. svampecreme, kold kartoffelsalat og porretærte som tilbehør. Vi lejede også borde, stole, vinglas og kander hos dem. Hele herligheden gav vi 5400 kr. for. Kan varmt anbefales.
Næstformand for DÅHM i det sydjyske. DÅHM- det er fedt at være klog. FORZA BRØNDBY.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Laanumgaard |
09-06-2006 10:02 |
|
Er der nogen der kender et godt sted i nærheden af Skive/Viborg (mad ud af huset)?? Hvor prisen heller ikke er så meget over 100 kr pr kuvert. Da vores første barn blev døbt fik vi fra "Kokken og jomfruen", men det vil vi ikke nu (har ikke fået god reklame den sidste tid) Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lanuumgaard |
|
|
Der er en slagter inde i Viborg som leverer mad ud af huset Mener det er Søndermarks Slagteren
Det er bare super lækkert og der er masser af det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kokken og jomfruen |
|
|
Til mine forældres kobberbryllup fik de leveret fra Kokken og Jomfruen. Min mor havde gjort dem opmærksomme på, at jeg er super allergisk overfor tomater (også mange andre ting, men tomater er værst) og at der derfor ikke måtte være tomater i/på maden. Da maden kom - ja, så var den plastret til med tomater som pynt, så jeg ikke kunne få noget! Så jeg måtte ud at købe noget sådan i sidste øjeblik. Så der vil jeg aldrig så meget som tænke på at få mad fra. Pga. min allergi står jeg hellere en hel dag i køkkenet og laver mad - også til mange mennesker, end jeg vil bestille udefra, netop fordi de fleste har den attitude, at jeg da "bare kan tage det fra, jeg ikke kan lide" (øh, jeg kan ikke engang røre ved tomater og margarine, uden at slå ud)... Jeg har hver gang vi har holdt julefrokost for min tidligere arbejdsplads stået for madlavningen til op mod 20 mennesker (noget, der enten skulle spises koldt eller varmes op) - og rosen har ingen ende taget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mette-B-F: Det kan man da ikke tillade sig  Jeg var godt nok blevet rimelig muggen, hvis det var sket for mig Så ringede I vel og brokkede jer? Laanumgaard: Jeg fandt lige en mere, som også skulle lave fantastisk mad. Jeg har i hvert fald kun hørt godt om dem www.stoholm-slagter.dk :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak... |
Laanumgaard |
10-06-2006 10:55 |
|
MissFejrskov : tusind tak for hjælpen. Det ser rigtig god ud ved Stoholm slagteren. Jeg tror, at det bliver det vi prøver  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MissFejrskov |
|
|
Desværre mente min mor (som var den der havde bestilt mv) at det ikke var nødvendigt hun er en af dem, der ikke har taget min allergi seriøst før de seneste par år... - også selvom hun selv lider af især pollenallergi, og altid bemærker hvordan min hud har det (jeg slår ud omkring munden og i de værste tilfælde revner jeg i mundvigene). Var det mad, jeg selv havde sørget for, ville jeg have buldret nok så kraftigt over det! Og meget ofte når vi har fået mad fra pizzariaet eller på restaurant, har jeg været nødt til at lade maden gå tilbage igen, fordi de lige havde glemt at det skulle være uden tomat og bare havde taget den af igen med mange utilfredse tjenere/ekspedienter/ejere til følge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad på sjælland?? |
|
|
Gammel tråd, men tager den lige op igen. Nogen der ved hvor man bestiller god mad (buffet) til barnedåb på sjælland? Det skal kunne leveres i Haslev på midtsjælland! Kender ikke lige nogen gode steder, og tænkte nogen herinde også har erfaring med mad fra sjælland. Mvh. Marlene Tandrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stoholm slagteren... |
Himmelfjer |
10-08-2006 18:53 |
|
...har samme ejer som Søndermarks slagteren. Så om man bestiller det ene eller det andet sted er ligemeget. Det er den samme, der laver det.  Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jysk Diner Anbefales |
Kristina H |
21-09-2006 13:31 |
|
Hej, Vi har op til flere gange fået mad fra Jysk Diner, bl.a til konfirmation- hvor vi var 65 til festen. Stor succes,lækker mad- gennemført fra bestilling til endt fest. Jysk Diner kan varmt anbefales..Vi har også venner og bekendte der har fået mad Jysk Diner med stor tilfredshed. Go` fest fremover..hilsen Luna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jysk dinner mega dårlig |
|
|
vi bestilte mad til 10 voksne menesker men fik nok til 4-5 personer og skinken der var iblandt var så fed at den var uspislig vi måtte skynde os til den nærmeste brus og købe frikadeller rejer og meget mere for vores gæster kunne blive mætte og når man skriver til dem vælger de bare at lade vær med at svare uforskammet i telefonen så nej bestemt ikke anbefale dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tåstrup diner |
|
|
er super god! Fornuftige priser, levere til tiden og der er rigeligt. Det hele smager fantastisk. Har brugt dem flere gange nu.
Mvh. Tine Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus... |
|
|
Vi bor mellem Skanderborg og Århus - til Emmas barnedåb brugte vi Jysk Diner, buffet. De ankom 1 time efter gæsterne var kommet fordi de var kørt forkert, de ledte efter os i Egå. Dog ringede de besked, meeeeen vi var lidt negative. Maden var dog udmærket og fin pris. Vi har haft brugt dem siden hen. Men til vores bryllup i maj 2010 prøvede vi så Smageriet.dk - også buffet. De kom desværre også ret sent, vi måtte ringe efter dem... Kan ikke huske begrundelsen. Men maden var helt perfekt og der var RIGELIGT af den, tror stadig vi har brød i fryseren fra den dag  Nåmen, da Simon så blev døbt i november 2010 valgte vi så Smageriet igen. Gav dem lige en chance mere... Maden er som sagt PERFEKT og der er RIGELIGT af den og det bedste af det hele: det hele er anrettet i fade og skåle  Så du skal ikke selv stå og lede i gemmerne efter det fad du helt sikkert fik af tante Edith for 17 år siden, mens maden står og venter i en alubakke. Det hele kan serveres i ens look og med det samme (noget skal selvfølgelig lunes...) De kom til tiden denne gang og endnu engang var maden HELT i top og der var mere end rigeligt. Vi spiste rester i 4dage og har stadig noget i fryseren! Så; jeg vil til ENHVER tid anbefale; http://www.smageriet.dk 
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|