Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Utilfreds med læge
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 08:53

Jeg er simpelthen stokåndet.

 

Jeg lider at stofskiftesygdom og får piller for det.

 

min kæreste spørger mig om så mange spørgsmål, som jeg ikke kan svare på.

 

derfor ringede jeg så til min læge nu her til morgen.

 

jeg spurgte om vi ikke kunne få en tid da han havde rigtig mange spørsmål ang denne sygdom.

Det ville hun ikke! Hun havde ikke overskud til at sidde og svare på hans spørgsmål, om hvorfor dit og hvorfor dat, det måtte gå igennem mig?

 

nu sidder jeg og er lidt ked af det, og haren knude i maven over det.

 

er det forsvarligt at skifte læge når man er i starten af graviditeten?

 


Sisse

 

Jeg undskylder for stavefejl mm.

Rid islandsk hest, det er som en fest!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 åååhhh nej
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 10:02

Hej Sisse,

 

jeg lider også af en stofskiftesygdom, nemlig for lavt stofskifte.

 

Hvis din læge ikke kan overskue din sygdom, så bed om en henvisning til en endokrinolog.

 

Almindelige læger ved normalt ikke en bjælde om stofskiftesygdomme.

 

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men skriv gerne til mig, både hvis du har spørgsmål eller hvis du bare vil have flere oplysninger.

 

Og ja, skift læge hvis nuværende ikke lever op til dine forventninger, også selvom du er gravid. Det er dit helbred.

 

Mvh

Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 13:01

Hvis du lider af en stofskiftesygdom og er gravid, er det meget vigtigt at du bliver fulgt af en endokrinolog - det er din praktiserende læge ikke i stand til - dette er et citiat fra min egen endokrinolog.

 

Når det så er sagt, så er det de færreste praktiserende læger der ved nok om stofskifte sygdomme til at kunne sørge for at man er velbehandlet. Så jeg synes du skal se at få en henvisning til en endokrinolog med det samme, og i mellemtiden kan du måske få svar på nogle af jeres spørgsmål her: http://stofskiftesupport.dk/ der findes også en facebookgruppe hvor du kan få hjælp.

 

Sig endelig til hvis du har nogle spørgsmål, jeg har selv lavt stofskifte og har været hele møllen igennem, så jeg deler gerne af mine erfaringer hvis det kan hjælpe andre.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider