Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 mon jeg er gravid - jeres symptomer
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 10:43

Hejsa allesammen

 

jeg er ny herinde, og vil sige at jeg glæder mig til at lære jer at kende.

 

jeg har efter 6,5 års pause fra heste og ridningen, begyndt at ride igen.. skøøønt..

 

jeg har tvillinge drenge fra 2008 - virkelig banditter.. puha

 

Nå men først vil jeg sige, jeg har ingen planer om flere børn pt. i det hele taget, ved jeg ikke om jeg vil ha flere.

 

MEN når det så er sagt, er jeg kommet i tvivl om jeg nu er gravid.. jeg har testet, men negativt..dog har jeg symptomer derpå.

 

jeg har de sidste 3-4 uger, haft den der indre fornemmelse om at der er noget. jeg har også drømt at jeg fødte en pige - vågnede da hun blev lagt op på maven..

 

jeg har i de her 3-4 uger, haft en boblende fornemmelse i underlivet. og en del andre symptomer:

 

- oppustet om aftenen

- træt, men alligevel kan jeg ikke finde ro om natten

- lidt mørkere brystvorter

- seriøst livsfarlig at være i nærheden af - bliver hysterisk og derefter kan jeg begynde at græde.. (også til tegnefilm)

- lidt hævede fødder om morgenen

- svimmel og lavt blodtryk (havde jeg også ved tvillingerne)

- metallisk smag i munden om aftenen (lidt blodigt smag egentlig)

- øm i lænden og fik for 2-3 uger sidn et jag i underlivet - som gjorde at jeg udbrød - av for s....

- den der indre fornæmmelse

 

jeg har pletblødt "brunt" (undskyld detaljer), det har jeg gjort i 4-5 dage, nu har jeg i 3 dage blødt lidt friskt blod, som går over i brunligt.. har tænk nu kommer min mens. MEN så går det over i brunt, så bliver det rødt osv. bløder næsten ikke og kan nøjes med trusseindlæg, dog har jeg bind på - for tænk hvis jeg pludselig begynder at bløde som sædvanligt...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 16:39

Jamen velkommen til hestenettet, jeg håber du vil finde dig godt til rette :)

 

 

 

Hvor mange graviditetstest har du taget? Hvis du kun har taget en så ville jeg prøve igen, bare for en sikkerheds skyld.

 

Jeg synes under alle omstændigheder at du skal søge læge, det lyder lidt bekymrende at du har det som du har det.

 

Det er ikke sikkert at det er noget som helst, men better safe Then sorry.

 

Mvh Anja


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har en
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 17:33

Jeg har en gang haft det således. Der var mange tegn, som tydede på at der var noget i gære - men end ikke den ene test efter den anden kunne påvise det.

Det viste sig at være noget som endte i spontan abort i uge 8-9 stykker.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider