Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

værktøj til børn
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 22:52

Jeg er i gang med lidt hus-arbejde, og det følger barylerne selvfølgelig flittigt med i. De hugger mit værktøj, det af det de kan håndtere i hvert fald, og går i gang med deres egne projekter. Kathrine lavede en flyvemaskine af to brædder (jeg måtte dog lige skrue dem sammen for hende, men så gik hun ellers rask i gang med at banke søm i nærmest over det hele :-))

Nå, men jeg har min hammer, og så har jeg en lille lyserød sag, som er kommet med sådan en dame-værktøjskasse. Den lyserøde passer rigtig fint til barylerhænder, så sådan noget lignende synes jeg jo næsten også, at frederik skulle have i en anden farve. Og måske et lille skruetrækkersæt og lidt andet at gøre med, nu hvor vi er i gang.

Er der nogle af jeres mindre børn, der bruger værktøj og hvad bruger de? Der SKULLE vel ikke findes sådan et rigtigt-værktøjssæt til børn i den alder (de er 3½ nu)?

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 00:31

vi har/haft sådan en værktøjssæt til de mindre, bonus fik det da han blev 4 eller 5 tror jeg, og endnu mindre bonus har også brugt det meget og han er da først lige blevet 5 her i august. Tror min svoger har fået det fra et lokalt byggemarkede, en lille kasse med lidt værktøj i blandt andet en lille hammer og en lille sav og sådan.. den har bragt meget lykke... ved faktisk ikke om vi har den længere ..

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 18:03

Tror jeg må i et lokalt byggemarked og kigge. Har kigget lidt på nettet og har fundet nogle rigtigt fede sæt - der er næsten mere, end hvad min værktøjskasse kan byde på :-) Men lidt overkill lige nu, synes jeg, og alt for dyrt. Det er sådan et, de kan få sammen med en værktøjsbænk engang (så må jeg jo se om jeg kan få lov til at låne både værktøj og værktøjsbænk til den tid ;-))

mvh. tina

Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd

EDer findes
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 18:06

Der findes et "rigtig" værktøjssæt til børn med sav. høvl osv.

Simon fik en i fødselsdagsgave fra sin dagplejer- Hendes mand er tømrer og Simon ELSKER ham, så han skulle da selvfølgelig have noget værktøj :)

(Saven ligger ved hans ben)

Billede

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

christina
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 19:34

Det er lige et af dem, jeg har siddet og savlet over - og syntes er for dyrt. Især når det skal ganges med to, og barylerne ikke er sååå gode til at passe på deres ting endnu ;-)

Er Simon glad for det?

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

ved ikke
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 19:58

Ved ikke hvad det koster eller hvor det er købt da det jo er en gave, men ja han er rigtig glad for det da det "ligner fars" rigtig meget.

Men han har også en del i plastik, som han er lige så glad for såååh... :) (boremaskine, sav, skruetrækkere, tænger, hammer, motorsav mv.)

Venlig hilsen Christina

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 02:05

Tak Christina :-)

Vi afprøver lige byggemarkeder først for at se, om vi ikke kan finde noget i et lidt lave prisleje, men ellers må jeg vel til det... Noget af det, der irriterer mig ved det sæt der, det er faktisk, at hvis jeg køber det til dem, så har de faktisk en bedre udstyret værktøjskasse end jeg, i hvert fald lige på håndværktøjs-delen. Og DET synes jeg faktisk ikke helt er ok... hmpf!! ;-) :-D

mvh. tina

Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd

Prøv at kigge her
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 11:07

Sad lige og surfede lidt på nettet, og fandt det her, til en absolut overkommelig pris

gladeunger.dk/vaerktoejsbaelte- laeder-med-vaerktoej-p-4061.html

Mor til den fantastiske prinsesse Isabella

Født 9. Maj 2011

0
0
Svar på denne tråd

se her e
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 16:42

Venlig hilsen Christina

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

Værktøj
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 08:59

Ellers har Ikea et billigt sæt, ikke lige lavet til børn, men hammeren kan da laves til gummihammer :-)

www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ 00169254/

Mvh Alette

0
0
Svar på denne tråd

non-legetøj ;-)
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 21:13

Mnge tak for jeres fine bud. Vi skal faktisk snart i Ikea alligevel, så vil da lige tjekke, om hammren er i en størrelse, hvor den kan svinges af en baryler :-)

Og det skal være RIGTIGT værktøj. Der kan skrue en skrue og banke et søm i. De har alt det i plastik, og det leger de også med. Men de har godt luret, at der er noget, de virker og noget der ikke gør. Og når jeg så står med noget, der virker, sååååh... ;-)

Det med bæltet er rigtig fint. Men når prisen skal ganges med to - og der også skal to gange værktøjskasser af 275 til (det fandt jeg på en anden side med samme mærke), så er prisen ikke længere alenemor til to-venlig :-p

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider