Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Legetøjs-helvedet...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2013 21:06

Er jeg den eneste, der synes, at det er absolut rædselsfuldt at gå ind i en legetøjsbutik? Jeg bliver helt overvældet over alle de forskellige måder, som man har fundet ud af at udforme og farve noget, der i bund og grund bare er noget skrammel.

Så tænkte jeg, at det nok var bedre, hvis jeg to barylerne med. NOOOOT!! Okay, nu er de jo ikke så legetøjsbutik-vante, men hele butikken igennem fandt de en ting, de ville have, og i vognen med den. Nej, den ting er mere spændende - tilbage med den første ting og så hen og hente den anden. Nej nej nej, den der! Den MÅ jeg have - tilbage igen... osv. Pyha!

Jeg skulle hilse og sige, at min mangel på begejstring for legetøj ikke ligefrem gør det nemt at købe legetøj til barylere - for hold op, jeg synes, det er dødssygt, både legetøjet og at købe det.

Er jeg den eneste i hele verden, der har det sådan??

mvh. tina

Barylere rule!
2
1
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 08:24

Enig, hvilket har resulteret i af vi har en enkelt balje med legetøj og thats it. Faktisk for lidt, men hvad pokker skal man købe til en på 1½?

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 14:32

Nu har børn faktisk ikke behov for så meget legetøj, men mange forældre har en tendes til at overdrive - jeg er selv en af dem. Det er bare så mega hyggeligt at bygge togbaner, eller lege med lego, og så var der også lige den der dims man selv havde som barn.........

Til min store fornøjelse har jeg opdaget at min søn faktisk ikke altid foretrækker det store plastik skrummel fra fisher price, men faktisk foretrækker at lege med mit målebånd eller mormors briller :)

Jeg er efterhånden begyndt at gå meget efter træ legetøj, dels fordi det er super kvalitet, og fordi man kan få nogle virkelig fede ting - vi har en del biler og køkkenlegetøj i træ, og så er træ faktisk billigere end pastik og det holder meget bedre.

Sig til hvis du vil have nogle links til nogle gode legetøjsbutikker på nettet.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

ungerne
Forfatter: 
Dato:  08-11-2013 19:19

Ungerne her svømmer i legetøj.

Vi er ind imellem i legetøjsbutikken, især Toys'r'us som ligger ved siden af Bilka - her går det meste af tiden dog med at køre på de forskellige cykler, biler osv. på den dertil indrettede bane og så lege i legehusene...

De vold-kigger/shopper ikke - og forstår så udemærket et nej :)

Af legetøj herhjemme er Postmand Per pt. et KÆMPE hit for Simon, han leger SÅ meget med de forskellige biler han har i sættet og de forskellige figurer. Jeg har tegnet en speciel Postmand Per bane/by på bagsiden af et vej-gulvtæppe - stort hit (y)

Fylder det halve af stuen, men han hygger og Emma leger tit med.

Ellers er Lego netop introduceret for Emma, stort hit især Lego Friends, Simon er også med her.

Dublo er også et hit pt. blandet med Postmand Per.

Ellers biler, har nogle "rigtige" fra min storebror, sådan nogle som har holdt til hans leg, min leg og nu mine ungers leg - super kvalitet - ikke plastik-bras. (y)

Garagen af plastik (en billig model fra morfar fordi ungerne gere ville have en og så fandt han jo en :P) er virkelig også blevet kørt næsten i sænk. Elevatoren kan snart ikke køre mere og vejen til etagen falder af, men nøj der leges med den konstant - især i forlængelse af bil/by-gulvtæppet når det er rullet ud :)

Emma er My Little Pony fan, der redes meget hår på dem og de bor i såvel et dukkehus som i et barbiehus - fantasien fejler ikke noget.

Og ellers; at tegne, de elsker det.

Sidst men ikke mindst: lege uden for, sandkasse, scooter, elbil, hunde, gynge, hoppe og og og ja frisk luft er altid en vinder :)

Så nej jeg brækker mig ikke over legetøj/legetøjsbutikker, men har også altid gjort en ære i at have ungerne med rundt de forskellige steder og fået dem til at forstå at man ikke får noget hver gang. Og når de så skal have noget har de som oftest på forskud en ide om hvad de gerne vil have = de finder ikke 117ting som der skiftes imellem.

Emma har sågar præsteret at få "Frit valg på ALLE hylder i hele Toys'R'Us" af farmor - og kom hjem med en mini-my little-pony til 25 kroner

Og det på trods af at hun i den periode netop havde set sig varm på et par barbieting til 4-600 kr.

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

3
0
Svar på denne tråd

Ikke helt alene...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 22:57

Hundiversitetet, så er jeg ikke den eneste, tak skal du have for at melde dig under fanerne :-) Min mor siger, at barylerne har frygteligt meget legetøj, og det fylder da også en del, når det ligger spredt ud over hele stuegulvet ;-) De er faktisk også glade nok for deres legetøj, men den aller-aller-bedste leg har de nu med andre ting. I dag har Kathrine bygget et prinsesseslot af en stol, to skamler og to lagner. Og her den anden dag blev lidt havemøbler, en pind og en plade til en trampolin, en balancebom med sø, bukke bruses bro og en hule - nu er det bygget om til en flyvemaskine, som dog ikke har været på sin jomfrutur endnu, fordi vi skulle ind og spise aftensmad...

Louise O P, hvor sjovt! Kathrine ønsker sig briller til jul (lissom dig mor!), og hun har leget mit målebånd i stykker :-) Frederik fik til jul sidste år også sådan en plastik-bilbane-ting, og den har faktisk næsten ikke været i brug - altså bortset da den i et ubevogtet overblik blev brugt som lærred for morens sprit-tuscher Og ja tak, meget gerne til links :-)

Mor til EmmaSimon, jeg synes ikke, det er forkert at lægge ting i indkøbsvognen, når man har fået at vide, at man må få en ting :-) Det var bare tydeligt, at det var helt overvældende for barylerne, hvad de skulle vælge. Og jeg tager dem ikke med i legetøjsforretning ret tit. Dels fordi jeg ikke selv kan fordrage at være der. Og dels fordi der simpelt hen er en grænse for, hvor mange aktiviteter og input (og ih guder dem er der mange af i en legetøjsforretning), der er plads til for frederik. Og hvis valget står imellem at ose i en legetøjsbutik eller at tage ud og lege med en ven (og det gør det), så vælger vi ikke legetøjsbutikken :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

blev lidt
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 23:37

Blev en kende "fornærmet" (i mangel af bedre) over sætningen: >>Og hvis valget står imellem at ose i en legetøjsbutik eller at tage ud og lege med en ven (og det gør det), så vælger vi ikke legetøjsbutikken <<

Vil gerne lige påpege at mine unger ikke slæbes med i (legetøjs-)butikker i stedet for at lege med kammeraterne.

Men nu elsker begge to at handle, det være sig lige fra en hurtig runde i Netto til de større indkøb i Bilka - her er der så en Toys lige ved siden af, hvor vi så nogen gange smutter over og oser lidt.

Personligt har jeg ingen problemer med at være i en (legetøjs-) butik, ungerne hygger sig og får kigget lidt live ting som man kan kende fra eks. tv eller alm. reklamer og ja får lov at køre på nogle af tingene.

Nå, gider ikke forklare mig, kunne bare ikke lade sætningen stå u-kommenteret.

Indlægget startede med spørgsmålet >>Er jeg den eneste, der synes, at det er absolut rædselsfuldt at gå ind i en legetøjsbutik?<<

Jeg svarede hvad vi "brugte" sådanne butikker til

Men nu er mine unger jo heller ikke så super-sensitive som Frederik åbenbart er. (skal ikke opfattes negativt, han kan jo ikke gøre for det :))

*over and out*

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

1
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 19:50

JEg finder nu også legetøjs butikker rædselsfulde, ikke fordi mine børn er svære at have med, de er heldigvis ret nemme. Men der er bare SÅ meget, og de kan virke overvælgene, nu er den store så også så gammel at det er ikke lige det hun allerhelst vil, hun vil hellere shoppe tøj. Men selv da hun var mindre var det ikke noget hun var vild med, tror simplehen ikke hun kunne overskue det altid. Så sådan en lille afdeling i Bilka det er meget bedre for hende, den "lille" er bare ikke super interesseret i alt verdens skrammel,og synes der er meget skrammel, og de får meget skrammeli gaver af alle andre. Han vil hellere læse heh han er min lille klogeåge.

Så vi tager faktisk ikke ret tit i legetøjsbutikker, spurgte ham så sent som i dag, om han ville i Toys R´us da han ikke gad med de andre ud og svømme, og nej det gad han ikke.

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 20:16

Christina, jeg er ked af, hvis jeg fik mig formuleret kluntet. Jeg prøvede bare på at forklare, hvorfor dit glimrende forslag om at ose først, ikke er så brugbart lige her hos os, hvor jeg skal have to børn med til alt, og den ene også har meget brug for fred og ro - der er simpelt hen ikke tid til at ose, jeg er nødt til at være totalt effektiv :-)

Iwanna, det er PRÆCIS sådan, jeg har det - alt for mange ting i alt for mange farver :-) God ide at prøve med en lille afdeling i Bilka næste gang, der skal vælges noget!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Det generer mig ikke
Forfatter: 
Dato:  21-11-2013 20:13

og jeg synes egentlig også det er ok at min barn har meget legetøj.

Jeg fortrækker at købe brugt.

Lige nu er lego (ikke dublo) øverst på ønskesedlen her får man virkelig noget for pengene hvis man går i butik blå avis :)

Jeg har øje på en ordentlig bunke lego viking, pakken bliver stor i år :D

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Et hit her...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2013 22:53

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider