Ungerne her svømmer i legetøj.
Vi er ind imellem i legetøjsbutikken, især Toys'r'us som ligger ved siden af Bilka - her går det meste af tiden dog med at køre på de forskellige cykler, biler osv. på den dertil indrettede bane og så lege i legehusene...
De vold-kigger/shopper ikke - og forstår så udemærket et nej 
Af legetøj herhjemme er Postmand Per pt. et KÆMPE hit for Simon, han leger SÅ meget med de forskellige biler han har i sættet og de forskellige figurer. Jeg har tegnet en speciel Postmand Per bane/by på bagsiden af et vej-gulvtæppe - stort hit 
Fylder det halve af stuen, men han hygger og Emma leger tit med.
Ellers er Lego netop introduceret for Emma, stort hit især Lego Friends, Simon er også med her.
Dublo er også et hit pt. blandet med Postmand Per.
Ellers biler, har nogle "rigtige" fra min storebror, sådan nogle som har holdt til hans leg, min leg og nu mine ungers leg - super kvalitet - ikke plastik-bras. 
Garagen af plastik (en billig model fra morfar fordi ungerne gere ville have en og så fandt han jo en
) er virkelig også blevet kørt næsten i sænk. Elevatoren kan snart ikke køre mere og vejen til etagen falder af, men nøj der leges med den konstant - især i forlængelse af bil/by-gulvtæppet når det er rullet ud 
Emma er My Little Pony fan, der redes meget hår på dem og de bor i såvel et dukkehus som i et barbiehus - fantasien fejler ikke noget.
Og ellers; at tegne, de elsker det.
Sidst men ikke mindst: lege uden for, sandkasse, scooter, elbil, hunde, gynge, hoppe og og og ja frisk luft er altid en vinder 
Så nej jeg brækker mig ikke over legetøj/legetøjsbutikker, men har også altid gjort en ære i at have ungerne med rundt de forskellige steder og fået dem til at forstå at man ikke får noget hver gang. Og når de så skal have noget har de som oftest på forskud en ide om hvad de gerne vil have = de finder ikke 117ting som der skiftes imellem.
Emma har sågar præsteret at få "Frit valg på ALLE hylder i hele Toys'R'Us" af farmor - og kom hjem med en mini-my little-pony til 25 kroner 
Og det på trods af at hun i den periode netop havde set sig varm på et par barbieting til 4-600 kr.