Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Et år er gået
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 12:11

Ja er i klar på billedspam :D?

Et år er gået (eller 13,5 måned nu ) siden vores mirakel kom til verden, jeg har Pco i svær grad fik afvide graviditet ville blive svært, vi prøvede et år uden noget skete og med kun 2 mens :( jeg blev henvist til fertilitets klinik.

Onsdag skal jeg have taget blodprøver, fredag er jeg hjemme og tænke, hmm hmme det der mens der skulle da have været der for 1 uge siden, ud og købe endnu en test, den var god nok, 2 streger!

30 uger senere, 2 perfekte scanninger snakker jeg i telefon med min mor, kl 17.30 starten af august, jeg afslutter opkaldet og får et smertefuldt jag der varer ved i 10 min, 2 mins pause og så fortsætter det, kæresten ringer til jordmor, der gerne vil se os, jeg vralter op på taget via elevator hvor bilen holder, jeg står og venter op af en pæl på parkeringspladen, mens bilen bliver hentet, lagsomt siver vandet og plask! det er røget, nå for den, jeg sætter mig ind i bilen, snakker med kæresten der panikker og insistere på at ringe JD fint nok så! det gør vi, hun panikker også og beder os straks kører ind ved det hospital der er nermest, men her har de ingen fødegang så herlev hospital vil sende en ambulance til at hente mig, jeg skal starks ligge mig i bilen. af stig af sted det går og jeg ankommer til herlev 3 cm åben og vandet er gået.

jeg får ve stop drop? til at stoppe veerne og lungemodningsstof stukket i lårene (AV!) det stopper veerne, de næste 9 dage ligger jeg i sengen, med vandet fosende, jeg gendanner nyt hele tiden, drop og veer on an of. søndag aften starter veerne som lys fra en klar himmel, 1 min varrighed 2-3 min i mellem.

36 timer senere fødte jeg den 28 august 2012, i uge 32, en dreng på 2232 gram og 46 cm, tabte sig senere til 2004 gram.

Tiden er gået, og bassen har indhentet alt, han er stor og stærk, vejer 10,5 kilo og er 78 cm :-O øj det er gået hurtigt.

Han er glad, smuk, skøn, hidsig og vores

Vi har kæmpet mange kampe, med sygdom og spiseproblemer, han sover stadig ikke fast igennem, men er godt på vej.

Håber i vil smide en lille kommentar.

billederne er i blandet rækkefølge

Billede

3,5 måned ^
Billede

5 måneder ^

Billede

Billede

11 måneder på det første, 10 måneder på den andet.
Billede

Billede

10 måneder på det første, det andet på hans 1 års fødselsdag
Billede

Billede

os alle 3 :) far, mor og Oliver vil holde fødselsdag for ham og giver ham hans navn (engle navn), og 13 måneder på dette billed ^

Billede

Billede

4 uger gammel :)

puha langt og en masse billedspam :D

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3

3
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  11-10-2013 07:43

Så kommentere jeg da bare selv :)

Fine Bølibob vil da bare fortsætte med at smile og grine :D

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-10-2013 10:08

Uhh han er kær, sikke nogle flotte øjne :-)

Sælges: Drægtig hoppe, 8 år gammel, sort, kåret i DV, avler rigtig godt, afkom kan ses. Hoppen er efter De Noir/National Zenith xx, og ifolet med Tailormade Attention

www.stutterikrone.dk

0
0
Svar på denne tråd

Skøn og lækker
Forfatter: 
Dato:  11-10-2013 21:47

fyr i har lavet der!!

Jeg har selv PCO og har 2 fantastiske unger jeg hver dag husker at prise mig lykkelig for at have skabt!!

Flot han er kommet så godt efter det og blevet en dejlig rund lille baby på trods af den lidt tidlige og hårde start på livet :)

Michelle

Mor til:

Lucas Emil d. 24 feb. 2009, 4180 gram og 54 cm

Smilla Emilie d. 10 jan. 2012, 3580 gram og 52 cm

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  12-10-2013 09:42

lækker fyr :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2013 23:22

Lækker unge. Tillykke med de første 13-14 måneder. Lyder som om han er det hele værd :)

vh. Line

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  13-10-2013 16:35

Mange tak for jeres kommentare :)

Han en højt elsket bom stærk lile fyr, som vi priser os lykkelige hver dag for at have (ja okay nogle nætter vi lidt trætte) :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider