Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Fantastisk lånepony
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 16:14

Billede

Billede

Vi har lånt Miss Beauti til Olivia - den bedste beslutning vi har taget :-)

7
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 19:24
Når man ved man har fundet den rette pony og søde ser de ud. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Miss Beauti
Forfatter: 
Dato:  19-09-2013 10:43

Jeps, det er intet mindre end fantastisk :-)

Tak for din kommentar - i øvrigt ;-)

mange hilsner Mille

0
0
Svar på denne tråd

246889
Forfatter: 
Dato:  23-09-2013 14:21
Hvor sødt. :)
Hvor gammel er din pige? Hvor høj er ponyen?

Jeg spørger fordi min pige på 5 efterspørger mere ridning. Vi har en shetlænder, men den er ikke styrbare så hun skal trækkes og hun er faktisk der hvor hun gerne vil ride selv..

Vi har overvejet rideskole, men den tid der er hold på, er svært at få til at hænge sammen med 2 mindre søskende, gymnastik, en selvstændig mand og mine skiftende vagter.

Så lånepony eller måske køb kunne være en idé her :)

Arbejder som sygeplejerske

- Og mor til Astrid, født 24.04.08

til Andreas, født 10.09.09

- og endnu en prinsesse, født 05.09.12

0
0
Svar på denne tråd

Lånepony :-)
Forfatter: 
Dato:  23-09-2013 21:44

Olivia er 4 år og Miss Beauti er 140 cm.

beslutningen om at låne en pony blev taget på baggrund af flere forskellige årsager.

1. Vi har en islænderblanding, som Olivia startede med at ride på. Hun ville gerne trave m.v. Det var vanskeligt med islænderen, da hun som udgangspunkt vælger "grisepas".

2. Jeg valgte at melde hende til ridning på den lokale rideskole. Men må tilstå, at jeg blev super skuffet over kvaliteten af både hestene og undervisningen :-( Blev ret hurtigt enig med mig slem om, at jeg ikke ville betale så meget for noget, som jeg selvkunne gøre bedre.

Derfor satte vi jagten ind på den perfekte lærepony :-) Vi var ude at se på en super smuk og dejlig welshpony på 125 først. Men havde ikke den rigtige mavefornemmelse. Så tog vi ud og kiggede på Miss Beauti, og der var vi ikke i tvivl. Hun er super sød på staldgangen og har gået op til og med La i både dressur og spring. Hun er lidt for stor, men det bekymrer mig ikke så meget - bare hun er rar :-) Vi har lånt hende på kontrakt med ubegrænset periode. Miss Beauti har haft en gaffelbåndsskade, og derfor var hun ikke nem at sælge, da hun eksempelvis aldrig kommer til at spring højt igen.

men det har vi jo som sådan heller ikke behov for de næste par år ;-)

jeg eg kan kun anbefale at låne en veluddannet ældre pony, som børnene kan lære noget af ;-)

held og lykke.

Mange hilsner Mille

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider