Ja, SP har altid sagt at Villads er enormt stærk, og at hun aldrig har set så stærk en baby. Han har rullet fra mave til ryg siden han var 4 uger.
Han har den sidste 1½ uges-tid, trukket sig op at sidde i armene, selvfølgelig med støtte. I går gik han så skridtet videre, og ikke om han rejste sig op? Som i HELT op at stå
Kun ved at holde i mine hænder. Det tog ham 2 sekunder. Tænkte at det var meget tidligt at han gjorde det. Men vi legede lidt videre, og da han så igen skulle op at sidde, lavede han samme trick. Så det er jo ikke bare tilfældig heldigt at han gjorde det første gang, hvilket min mand ellers troede.
Igen i dag, lå vi og legede. Igen rejste han sig op. Han er en lille mand som vil frem i verden
Der er ingen tvivl om at han elsker at stå op (oprettede en tråd om det her forleden), men at han ville begynde at REJSE SIG OP SÅ TIDLIGT havde jeg i min vildeste fantasi ikke troet.
Er der nogen af jeres børn som gør/har gjort dette så tidligt? Eller andet som gør at de er/var små supermænd?