Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Min baby er supermand
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 15:25

Ja, SP har altid sagt at Villads er enormt stærk, og at hun aldrig har set så stærk en baby. Han har rullet fra mave til ryg siden han var 4 uger.

Han har den sidste 1½ uges-tid, trukket sig op at sidde i armene, selvfølgelig med støtte. I går gik han så skridtet videre, og ikke om han rejste sig op? Som i HELT op at stå Kun ved at holde i mine hænder. Det tog ham 2 sekunder. Tænkte at det var meget tidligt at han gjorde det. Men vi legede lidt videre, og da han så igen skulle op at sidde, lavede han samme trick. Så det er jo ikke bare tilfældig heldigt at han gjorde det første gang, hvilket min mand ellers troede.

Igen i dag, lå vi og legede. Igen rejste han sig op. Han er en lille mand som vil frem i verden

Der er ingen tvivl om at han elsker at stå op (oprettede en tråd om det her forleden), men at han ville begynde at REJSE SIG OP SÅ TIDLIGT havde jeg i min vildeste fantasi ikke troet.

Er der nogen af jeres børn som gør/har gjort dette så tidligt? Eller andet som gør at de er/var små supermænd?

Hav en fortsat god dag :)

Med venlig hilsen

Louise

- Med min dejlige søn Villads Printz 5/6-13, 3575 g. og 49 cm. lang

-Tofutti, R.I.P jeg elsker dig min dejlige <3

-Lambogina R.I.P min smukke stjerne

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 20:47

Det gjorde min datter også som 3 mdrs.

4 mdr og nogle dage kravlede hun helt rigtigt, altså på alle 4 og med krydsbevægelser - og så vildt hurtigt. Både læge og sundhedsplejerske var helt mundlamme. Hun gik 9 mdr og 4 dage gammel uden støtte.

.

0
0
Svar på denne tråd

baby....
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 21:53

Jeg har en knægt også fra grundlovsdag Han kan også komme op og stå - og vil vældig gerne

Han har ikke rullet nogen steder endnu, men sundhedsplejersken var allerede fra første uge vildt imponeret over, hvor stærk han var i nakken - han kunne sagtens løfte hovedet allerede, da han kom ud faktisk. Og det er hun stadig.. Han er også begyndt at ville frem, og er da også kommet 10 cm på et tidspunkt. Han trækker knæene ind under maven og skubber Af og til, når jeg skal lægge ham ned på maven så holder han sig i rigtig kravlestilling nogle sekunder indtil han tilter, hihi Hun synes han var ret vild, da hun var her sidst og troede at han snart kommer til at kravle.. meeen lad os nu se, det kan jo være at han får travlt med andre tricks inden da, fx at rulle..

Men jeg tror ikke han har så meget motivation for at rulle rundt, fordi han er så glad for at ligge på maven og kigge.

Mvh Vibe

Med hundene:

Ducati og Viska

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider