Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

2. gangs - hvornår står de fast?
Forfatter: 
Dato:  15-08-2013 08:25

Åh lillemand inde i maven suser bare rundt! Vender sig flere gange om dagen. Det er meget ubehageligt når hovedet vender opad og presser mod mit mellemgulv lige mellem mine ribben. Og fødderne sparker mod udgangen :-/
Men bliver jo nervøs for om han vil stille sig i underkropsstilling. Jeg har hørt så meget grimt om vendingsforsøg, og vil ikke føde et barn i sædestilling.
Hvornår er det de skal stå fast? Er 33+0.

Snart mor til 2!

0
0
Svar på denne tråd

altså....
Forfatter: 
Dato:  16-08-2013 07:19

min jordmor siger fra ca uge 37-38 skulle han stå fast... og ja det er vildt ubehaligt når de sparker mod udgangen... det gør godt nok ondt da...

hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2013 10:53

"De" siger, at barnet kan vende sig indtil 37. uge, og derfor forsøger man ikke at vende dem før da.

Min datter (nr. 1) stod fast med hovedet 8 uger før termin og havde "hele tiden" ligget med hovedet nedad.

Min søn (nr. 2) havde også "hele tiden" ligget med hovedet nedad, men i uge ca. 32 vendte han sig og placerede sig med måsen godt nede i mit bækken. (Uopdragne unge). Sådan blev han liggende, selvom "de" som sagt sagde, at han sagtens kunne nå at vende sig. I uge 37 blev han vendt - det gik hurtigt og var helt ukompliceret. En uge efter kom han ud den rigtige vej.

Nr. 3, som pt. bor i maven (er i uge 33), ligger på tværs med hovedet højest. "De" siger stadig, at den kan nå at vende sig rigtigt, men jeg køber den sgutte rigtigt denne gang. ;-)

Kh

Maria

Mor til Kathrine 24.08.06

Og Frederik 22.03.09

"Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider