Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Endnu et dumt spøgsmål fra den gamle
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 22:00

Jeg er begyndt at indkøbe så småt til når det engang skal være, og det bliver jo et vinterbarn, til trods for at begge mine ER vinterbørn, kan jeg vitterlig ikke huske om jeg havde flyverdragt til dem, eller om jeg "nøjes" med varmt tøj og voksiposen/lift med dyne.

Jeg er sat til slut november, hjææælp skal jeg finde en dragt eller vente

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 08:37

Har vinterbarn og brugt kun voksiposen og så hue og luffer. Ingen uldtøj eller noget, men han var også en lille bageovn.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 09:57

Billede

Jeg havde en til min, han skulle have været født 21 oktober, jeg ville ikke undvære den, havde en super smart i, man bare kunne ligge dem på og lyne op, der var både vanter og futter med, vanterne skulle bare "vippes" op over (se billed) og futterne knappes på med 3 knapper - nemmere bliver det ikke :)

Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen :-)

pandora er væk, men vinda er kommet til, det er dælme hyggeligt med sådan en lille isfis :D

Blev mor den 28/08-12 til den smukke ...

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla.....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 11:10

Jeg fødte d. 30/1-12 - med en kold lang vinter (o:

Der købte jeg denne her super skønne dragt.

Jeg kunne godt li at dragten var lidt modstandsdygtig, overfor regn, sne og blæst, når han var i bæreselen. (o:

Billede

Billede

Billede

En rigtig god bamsedragt, og nem at få ham i. (o:

Hilsen 007

Border collie Diesel
Chihuahua Shake

Så blev vi sgu gift d. 30/7-11

Lucas 30/1-2012 <3 ...

Koder nu hjemmeside i C# (O:

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 13:46

Min søn er født den 30. december, og jeg havde en ulddragt fra Joha til ham, og den var vi bare så glade for. Jeg synes en flyverdragt bliver for voldsom til de helt små, de bliver for varme hvis de skal have den på i bilen, og den er også lige i overkanten hvis de skal sove med den i barnevognen. Ulddragten var til gengæld lige tilpas til en biltur, og i frostvejr havde min dreng bare den og en dyne på når han sov ude.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 14:24

Det var nemlig min tanke at det blev for meget med den store dragt til sådan et lille væsen, mener også bare jeg havde en ulddragt og så vores lift-dyne/voksi pose, nu jeg bliver mindet om det

Ellers må jeg bare anskaffe en hvis jeg står og mangler til den tid.

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 14:31

jeg vil sige vores flyverdragt var på ingen måde for varm til at sove i, han lå i lift i barnevognen med dyne henover :)

pandora er væk, men vinda er kommet til, det er dælme hyggeligt med sådan en lille isfis :D

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 14:33

jeg havde varme børn, har jeg stadig :) det er nok meget forskelligt. Men må se til den tid... der er lidt tid endnu :) heldigvis

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 21:40

Min er nu også en meget varm dreng :)

Men ja det er jo bare med at finde det der passer bedst, jeg har aldrig haft voksi og har heller ikke savnet den, mens andre ikke kan leve uden :)

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 22:27

Havde jeg til nummer 2 og har den af eller anden grund stadig til at ligge, tror jeg havde gemt den til min bror, men han har bare aldrig fået den og nu er hans så store at jeg lige så godt selv kan bruge den :)

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider