Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sommerferien er slut
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 13:40

for denne gang, desværre...

Trolden, som jo ellers ik bryder sig om at spise is, fordi de er alt for kolde at holde på og få i munden, har spist noget nær sit første is i ferien - om end med lidt hjælp fra far med selve isen Vaflerne hitter, han prøver at smage og spise lidt af isen mv. Ja endda sodavands is nu!

Han er blevet en stor unge efterhånden - 3 1/2 år, voksner snart sin mor over hovedet (det mener moren faktisk helt seriøst!) Han er vel omkring 108 cm i højden. Dvs 58 cm mindre end mig Vejer en 18 kgs penge ca.

Intet hyr da han startede efter ferien i børnehaven, om end han bestemt ik synes om ideen dagen før start...

Han har for første gang prøvet at bade i ferien - endda i piv koldt vand. Jeg troede ikke mine egne øjne. Tror han er parat til at kunne afprøve svømmehal - med dejligt opvarmet vand!

Vi har været på endagsture, som vi plejer. Legelande (som jo er knapt så overcrowdede på solbeskinnede varme dage) , på besøg på campingplads hos vennepar, hos farmor osv. Ganske hyggeligt.

Det bedste er naturligvis gemt til sidst - nemlig et par billeder, af blandt andet det is spisende barn

Billede

Legeland

Billede

Billede

Ja stjæle mors mad kan han osse. Lækker kan man osse blive af det

Billede

Badetrold

Billede

Mor her var i gang med at stege bøffer til hjemmelavede burgere - pga emhætten kunne damen så ikke hører barnet skrue låget af ketchuppen Så er der ketchupmad!

Billede

Mere legeland

Billede

Billede

Is spiseren

Billede

Billede

Billede

Billede

Med sodavandsis

Billede

Mors absolutte frækkert!!

Som min søn ville ha sagt - slur prut finale

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2013 23:21

Af en dreng, som har lidt totalt af spisevægring, at være, så synes jeg, der er imponerende mange billeder med mad op til begge ører :-) Det må være SÅ fantastisk at se for dig? Med mindre du allerede har fortrængt alt bøvlet og besværet

Hvor er han bare smækker-lækker og sød. Det lyder som om, I har haft en dejlig ferie med lige præcis det input, han har kunnet tåle - skønt!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

jeg dvæler ik
Forfatter: 
Dato:  01-08-2013 09:14

ved det - det gider jeg ik. Det er slemt nok mens det står på.

Selvfølgelig er der stadig punkter ind i mellem hvor jeg kan se ting, der reminder om fortiden. Det sker da hele jævnligt... Men selve bøvlet, og alt det der var. DET gider jeg simpelthen ik gå og tænke på hele tiden. For mig er NUet vigtigst, og dernæst fremtiden.

Og hvem skulle ha troet man nogensinde kunne blive så glad over at ens unge spiser en is??? (For det gør de fleste normale børn jo bare, fordi is smager godt, ik!).

Hehe, ja han er ret god til at smøre sig ind i alt... Osse maden. Men alt efterh va det er og om han opdager det- så skal det her hjemme tørres væk NU. Koldskål eks, må IKKE rende ved mundvigen. Men en anden gang som du kan se, gør kødsovs i hele krydderen intet

Puha- næsteg ang han fykder år er 4 års fødselsdag. HVOR BLEV TIDEN AF????

Og for at besvare et andet spørgsmål- ja det avr en god sommerferie - den bedste vi har haft sammen alle tre i min optik.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider