for denne gang, desværre...
Trolden, som jo ellers ik bryder sig om at spise is, fordi de er alt for kolde at holde på og få i munden, har spist noget nær sit første is i ferien - om end med lidt hjælp fra far med selve isen
Vaflerne hitter, han prøver at smage og spise lidt af isen mv. Ja endda sodavands is nu!
Han er blevet en stor unge efterhånden - 3 1/2 år, voksner snart sin mor over hovedet (det mener moren faktisk helt seriøst!) Han er vel omkring 108 cm i højden. Dvs 58 cm mindre end mig
Vejer en 18 kgs penge ca.
Intet hyr da han startede efter ferien i børnehaven, om end han bestemt ik synes om ideen dagen før start...
Han har for første gang prøvet at bade i ferien - endda i piv koldt vand. Jeg troede ikke mine egne øjne. Tror han er parat til at kunne afprøve svømmehal - med dejligt opvarmet vand!
Vi har været på endagsture, som vi plejer. Legelande (som jo er knapt så overcrowdede på solbeskinnede varme dage)
, på besøg på campingplads hos vennepar, hos farmor osv. Ganske hyggeligt.
Det bedste er naturligvis gemt til sidst - nemlig et par billeder, af blandt andet det is spisende barn 
Legeland
Ja stjæle mors mad kan han osse. Lækker kan man osse blive af det
Badetrold
Mor her var i gang med at stege bøffer til hjemmelavede burgere - pga emhætten kunne damen så ikke hører barnet skrue låget af ketchuppen
Så er der ketchupmad!
Mere legeland
Is spiseren
Med sodavandsis
Mors absolutte frækkert!!
Som min søn ville ha sagt - slur prut finale