Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Børne rygsæk
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 12:44

Frida bliver snart 4 år og i fødselsdagsgave skal hun have en lille smart rygsæk, da hun skal mere og mere på ture med børnehaven. Der skal bare kunne være madpakke og drikkedunk i rygsækken.

Men.. Synes ikke udvalget i butikkerne nær os er så stort og mange af dem synes jeg ikke ser gode nok ud.

Det vigtigste er selvfølgelig at den er funktionel og god at have på ryggen. Derudover så gør det selvfølgelig ikke noget hvis den er lidt smart :)

Hvilken rygsæk har jeres poder?

0
0
Svar på denne tråd

rygsæk
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 14:30
Jeg har købt en i babysam. Den er fra Ticket to heaven, og er super lækker kvalitet. God og rummelig, med plads til drikkedunk i siden.

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og lillesøster Frida, der meldte sin ankomst d. 22 sep. 2012

0
0
Svar på denne tråd

Neye..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 19:11

Vi har en fra taskebutikken. Fin lille taske, hvor drikkedunk, madkasse og en lillebittesmule skiftetøj kan være i. Og der kan være lidt mere, hvis man putter drikkedunken i den sidelomme, der er lavet til den :-) Den har også en tværstrop imellem skulderremmene, som gør, at den faktisk bliver siddende. De er fra Jeva, og taskebutikken havde også et lidt dyrere alternativ, hvor bagsiden af tasken skulle være lidt mere kølende.

Vi har også et par søde nogle, hvor deres navne er på, der er købt fra en webshop. Det var et fejlkøb, for de er ALT for store til tre-årige. Måske de kan bruge senere, som i meget senere :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 20:16

...købt denne til Thomas.

www.zalando.dk/laessig-rygsakke-bla- l6253a01m-502.html

Den har brede stropper og kan lukkes foran. Størrelsen passer til hans store madpakke og drikkedunk.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 22:31

Jeg har set at haglöfs har lavet en børnehavetaske som skulle være helt fantastisk at gå med og den skulle være pænt rummelig. Ved dog ikke hvad den koster...

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 20:11

Merle har en Fjällraven mini :-) jeg synes det er en lækker lille taske! :-)

Snart mor til 2!

0
0
Svar på denne tråd

Fjallraven
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 20:13

Til vores datter har vi haft en Fjallrav campus ace, 6 l, til vuggestuen. Den kan have madkasse og drikkedunk og en trøje. Den har super gode polstrede remme og bryst- og hofterem, en masse lommer og indbygget regnskag. En miniature friluftsrygsæk, men til skovbørnehaven er 6 l modellen for lille når hun også skal have regntøj i, så der har vi købt 10 l campus ace. Prismæssigt ligger der omkring 500 kr, men jeg synes de er alle pengene værd.

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 20:18

Jeva rygsækkene ser rigtig fine ud og kunne helt sikkert være noget.

Jeg er selv ret vild med fjällräven, men komfort mæssigt tror jeg ikke de er så fantastiske.

Fandt disse fra haglöfs:

cooloutdoor.dk/corker-xs-rygsaek- 19090

cooloutdoor.dk/haglofs-tight-pro-xs

De er rigtig fine!

Mange tak for inspiration. Nu har jeg i hvert fald noget jeg kan overveje :)

0
0
Svar på denne tråd

babygear
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 21:25

Jeg tror vores Line skal ha en Zebrarygsæk fra babygears hjemmeside.

Jeg synes de er skønne.

mvh Anni

Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i fuld fart

0
0
Svar på denne tråd

rygsæk.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 09:14

Emil fik i dåbsgave denne rygsæk. Der er strop over brystet så skulderstropperne ikk glider af.

Billede

Hilsen Helle.

0
0
Svar på denne tråd

Tasker
Forfatter: 
Dato:  13-06-2013 14:08

Fjallraven mini er efter en mening en taske der kun er bestemt til at se smart ud. Smalle og ukomfortable stropper der ikke kan være rare hvis barnet rent faktisk tager rygsækken på ryggen. Men Campus Ace modellen er med polstrede skulderstropper og brystrem og maverem. Og så synes jeg den sidder bedre på de små børnehavebørn end Haglofs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider