Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

de forbandet plukveer.
Forfatter: 
Dato:  15-05-2013 09:31

ja må lige ud men alle mine frustrationer... aggg

jeg har nu været sygmeldt de sidste 14 dage på grund af for mange plukveer og må ikke starte på arbejde igen, hvilket jeg har det fint med, det er jo for lillemanden skyld.

men hold da op jeg er træt af min plukveer, der kan gå dage hvor det går stille og rolig med et normalt antal plukveer (20-25 stk.) og så kommer der de dage hvor de bare kommer i så stort et omfang at jeg opgiver at tælle.

det gør min krop mega træt og mit hovede metalt udmattet.

har været på sygehuset til undersøgelse og overvågning, og alt er som det skal være, så de kan ikke give svar på hvorfor det er sådan for mig.

jeg er kun i uge 24+6 i dag.

jeg har en datter der er født i uge 34.

så jeg er i forvejnet under ekstra overvågning.

men jeg er bare så træt af det allerede. jeg ligger det meste af dagen på langs, så kroppen for slappet af.... selvom det jo ikke altid har den bedste effekt.

ahh men for hulen da nogle gange så har jeg virkelig lyst til at skrige...

ikke fordi jeg tror det hjælper...

jane

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2013 17:00

Kender det, selv om mine vist er i lidt mindre omfang, men nogle dage går de nærmest bare ud i en lang plukve.. Men med en datter på 23 måneder så er afslapning svært.. Heldigvis er jeg36+5 idag, så vi er ved at nå hvor lillesøster er velkommen :)

Hilsen Signe og mini prinsessen Karolina Og nu også med føllebøllen Fanta..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider