Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

børnetøj?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 10:02

ja må lige høre jer ad.

er børnetøjet til at komme af med igen???

jeg har en skøn pige på snart 4 år og har jo ophobet en del tøj fra hende, for man ved jo aldrig om der kommer en pige igen.

men men men nu venter vi en dreng.

men er tøjet til at komme af med på diverse sider?

for gider simpelthen ikke at bruge oseaner af tid på tøjet hvis der ikke sker noget.

jane

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 10:15

Vi købte 50-74 brugt for 900 kr - der var alt! Det var fantastisk.

så købte vi 86-110 brugt for 1000 krog det var noget værre ragelse :-( heldigvis var der lidt overtøj med. Alt tøjet var forvasket, grimt og plettet! Ikke hvad vi blev lovet... Så der smider vi det meste ud og må købe nyt i stedet. Vi tør ikke købe brugt igen...

Hvad jeg vil sige er at hvis dit tøj er pænt så sælg det samlet! Det er besværligt at begynde at sælge stykkerne enkeltvis!

Mor til Merle

25/01-2012

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

Facebook
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 11:14

Jeg er medlem af en køb og salg af børnetøj på facebook. Der kommer jeg af med en del. Det er en gruppe for mit lokale område, så det er nemt at hente/bringe/mødes et sted og handle

Venlig hilsen

Maia

Hø sælges

Postnummer 7990

0
0
Svar på denne tråd

Tøj ...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 07:28

Kommer meget an på mærker, syntes jeg ... :) .. Er det primært H&M, NameIt og den slags, så tror jeg det nemmeste er at lave en samlet pakke, evt i størrelser og så sælge relativt billigt ... :)

Er det ting som Småfolk, Hummel, Katvig osv, så kan man sagtens bruge lidt tid på at sælge som enkeltdele og få lidt for det ... :) ..

Jeg giver selv det "billige" tøj videre, hvor imod det dyre (som de nok har mest af) sælges på Trendsales eller Facebook og jeg bruger så de penge til at købe tøj til dem igen ... :) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

brugt tøj
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 08:37

Jeg har været meget heldig med at købe brugt, men jeg køber det også i nærområde, så jeg kan komme og se det.

Jeg vil sige sæt det til salg i 2 måske 3 portioner, ikke alle har plads til tøj fra spæd til 4 år. Og hvis man som jeg har pige på 2, er baby tøjet jo ikke noget jeg vil ha...

mvh Anni

ps husk at skrive hvilken årstid størrelserne er fra, det er træls at finde shorts frem i januar...den fejl har jeg nemlig gjort...

Nu Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i fuld fart

Baby alarm sælges med kamera, brugt til overvågning af hest.

OPSTALDNING af hingsteføl fra i 2011 tilbydes i løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

Gruppe..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 10:51

Jeg sælger lidt på facebook, i en gruppe for lokalområdet. Der kan man sælge mærketøjet.

resten lagde jeg op i størrelser på spisebordet og sendte et billede til facebook gruppen, at folk måtte komme og kigge og give et symbolsk beløb.

Resten, og der var stadig lækkert tøj, gav jeg til min veninde, har fået det gen, og forære det videre igen.

Ellers er der jo også mødrehjælpen

( eller mig som elsker brugt tøj - det er simpelthen for dyrt at købe alt fra nyt syntes jeg :-( )

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider