Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

City select søskendevogn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2013 20:55

Da vi venter tvillinger til sommer er vi begyndt at undersøge markedet for tvillingevogne og er faldet over CITY SELECT. Fordelen er at der kan sættes to autostolene direkte på stellet når der skal handles ind og når børnene bliver større kan den bruges som klapvogn.

Kan dog ikke rigtig finde ud af hvor længe børnene kan sidde i den. Der står 21 kg pr. sæde, men er i tvivl om at benene kan være der.

Derfor vil jeg spørge herinde om der er nogen af jer der kender vognen og kan fortælle om den nu også er så smart som vi lige synes og om den er god at køre med osv... Kom gerne med erfaringer eller anbefalinger af andre vogne der opfylder samme krav!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  24-02-2013 22:51

Har en profil på FB, er der nogle rigtig gode tvillingegrupper, hvor man kan spørge om råd og debatere alverdens tvillingerelaterede emner. Det har jeg haft rigtig stor glæde af.

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til 3 vidunderlige børn

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

Og med en prinsesse i maven termin d. 27/2 2013

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-02-2013 10:49

Tak!! Det søger jeg da lige efter med det samme.

0
0
Svar på denne tråd

select
Forfatter: 
Dato:  25-02-2013 15:21

Jeg har ikke haft den, men har været meeeeeget forelsket i den. Den faldt på, at der i min lokale Fakta er to trin op til butikken. Med to børn i kunne jeg ikke få den vippet op på baghjulet, og da jeg havde forestillet mig, at de skulle sidde fremad i den, kunne jeg lige se for mig, hvordan jeg hiver den baglæns op ad trapperne, hvorefter barylerne vælter forlæns ud af vognen :-D Så den blev det desværre ikke.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-02-2013 16:41

Nej det kan vi ikke have... Tænk at have dem trillende rundt i hele fakta! Har lige siddet og tænkt mig grundigt om og kan ikke komme i tanke om at der er trapper nogen af de steder hvor vi kommer. Må hellere lige bruge de næste par uger på at tjekke hvor vi kommer for det er da godt nok lidt upraktisk...

0
0
Svar på denne tråd

Den er jo....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2013 18:49

...lige lidt længere end en almindelig klapvogn, og det ene barn sidder med det meste vægt foran, og derfor er vægtfordelingen anderledes. Måske er der nogen af dem, der kører "busser", der har nogle andre tricks end jeg - jeg har kun prøvet side-by-side :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider