Hej derude
Vidste egentlig ikke hvad jeg skulle skrive i overskriften... måske var ordet "tumpe" bedre? Men det siger min mavefornemmelse ikke...
Nå, men sagen er den, at jeg siden oktober 2012 har gået ledig. Fandt så ud af, jeg var gravid i november. Træls ting når man er ledig, men jobs skal stadig søges, så jeg søger jo på livet løs!
I dag blev jeg så ringet op af kommunen. De havde fået min ansøgning på en opslået stilling, og ville derfor gerne se mig til en samtale.
Jeg bliver ret gladelig overrasket, og takket selvfølgelig ja. Men pludselig ryger ordene bare ud af munden på mig: "jeg er gravid, synes bare lige du skulle vide det". Herren jeg talte med blev lidt tavs, og svarede "nå for søren". Jeg følte mig pludselig helt akaveret. Han sagde så kort bagefter "jeg er faktisk glad for, du er ærlig omkring det, og vil selvfølgelig gerne se dig til en samtale alligevel".
Så, jeg skal altså til jobsamtale i næste uge 
Grunden til, jeg smed kortene på bordet, tror jeg, hænger sammen med at jeg er en meget ærlig person. Godt nok er jeg "kun" 15 uger henne, men da det er mit andet barn strutter min mave jo allerede som om jeg var 5 mdr. henne
Så, jeg kan altså IKKE skjule min graviditet. Derfor ville jeg føle mig til grin hvis jeg dukkede op til samtalen uden at have fortalt det inden.
Kald mig bare tumpe..