Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Fødselsdagsinvitationer??
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 12:03

Min yngste har inviteret klassen til hendes fødselsdag som holdes nu på fredag..

Invitationerne var ude i rimelig god tid og med et tydeligt S.U senest igår.

Er det ikke længere simpel opdragelse at man lige svare?

Idag mangler vi tilbagemeldinger fra 1/3 af klassen (8 ud af 24)

Er det normalt man ikke længere gider bruge tid på at svare når det kan gøres med en sølle sms? Jeg kan forstå hvis en enkelt eller to glemmer det, men ikke så mange.

På hendes vegne er jeg skuffet over de manglende tilbagemeldinger og kan jo så kun glæde mig over dem der så har givet svar i god tid, så kan man i det mindste planlægge det lidt.

Det hjælper jo ikke rigtig noget at jeg dækker op til 16 hvis der så kommer 17 eller 20, eller laver mad til 16.

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 12:25

I min verden er det normalt at give svar, og gerne hurtigt da man jo ved om man kan komme eller ej, når invitationen dumper ind.

Jeg ville også være MEGET irriteret over det..

Venlig hilsen

Maia

Hø sælges

Postnummer 7990

0
0
Svar på denne tråd

Håber..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 12:52

da lidt på hun har fået nogen tilbagemeldinger idag og så ryger der en lille notits rundt på forældre-intra i aften at sidste SU var igår men pga mange ikke har svaret får de til og med imorgen.

Selvfølgelig bliver ingen børn afvist men der nu rarest at være lidt forberedt og der er stor forskel på at lave mad til 14 eller 20, for ikke at tale om jeg skal have borde og stole nok.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 13:21

En veninde af mig har lige været ude for præcis det samme. Hendes søn fik kun svar fra halvdelen inden sidste frist. Hun måtte sende en lille reminder rundt. Tror det er helt normalt - desværre.

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

..............

Mor til Oscar - født 1. juni 2008

Carpe Diem - Grib karpen!

0
0
Svar på denne tråd

desværre...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 14:29

er det vist ret normalt i disse stressede tider.

Jeg kan ik fordrage det, og giver svar selv så hurtigt jeg kan.

Jeg må indrømme, jeg hadve lavet til dem der havde meldt tilbage - resten må man da regne med ikke kommer. Ellers er der intet formål med en SU dato.

dukker de op - ja så ville jeg tag den derfra tror jeg

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 20:28

I vores klasser, sender vi kun svar hvis vi IKKE kommer, hvis der så ikke bliver svaret så betyder det de kommer, og indtil videre har det stemt. Der har ikke manglet nogle.

Vi skal selv holder her på lørdag for "mindste"manden... som bliver 8 på fredag :D

Moral er godt! Dobbeltmoralt er dobbelt så godt ?!!!!!?!!!

0
0
Svar på denne tråd

Glemsomhed
Forfatter: 
Dato:  17-01-2013 15:19

Jeg vil også helst have den slags ud af verden og svare så hurtigt som muligt, men jeg må indrømme, at jeg faktisk har prøvet at glemme det. Det er virkelig pinlingt, for jeg synes selv, det er vildt irriterende, hvis folk ikke svarer.

Jeg har dog også oplevet både med min egen og andres børn, at de glemmer at aflevere invitationen og andre sedler hjemme og først kommer i tanker om det, når der i skolen bliver sagt, at det altså var sidste frist dagen før.

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Det lykkedes
Forfatter: 
Dato:  18-01-2013 10:38

os at få fat i de resterende og ialt har 18 børn ud af 24 meldt til, så det må da siges at være helt godt.

Og så kunne puslespillet med borde og stole gå op uden de helt store problemer.

Jeg er måske kontrolfreak på det område, men jeg vil gerne vide hvor mange der kommer, hvor meget mad jeg skal beregne og ikke mindst være sikker på jeg ikke lige snupper et barn for meget med hjem som egentlig ikke skulle med..

0
0
Svar på denne tråd

Står selv i nøjagtig samme situation ida
Forfatter: 
Dato:  18-01-2013 11:28

Hej

VI har også sendt invitationer ud til knægtens klassekammerater i 1. klasse og der er SU idag...mangler stadig at høre fra 8 ud af 24...har så valgt at sende en reminder på forældreintra til dem jeg mangler at høre fra.

Jeg vil sætte pris på at få svar om de kommer eller ej da vi skal igennem samme pudslespil med borde og stole osv osv!

Men træls er det uden tvivl ikke at få besked...de har nu haft 2 uger, så det burde ikke være pga tidspres!!!!

Lene

Stald Engdraget

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  19-01-2013 13:27

JEg kan godt lide vores system her, at det er kun ved afbud man svarer, jeg havde intet hørt fra nogle af drengene undtagen en som er langtids syg. og her i dag kl 11 stod samtlige drenge ved vores dør :)

Så er det nemlig at det ikke gør noget at folk glemmer at melde til. Det andet prøvede jeg på en anden skole, og ja folk glemmer at melde til og frem og tilbage, så hellere bare SU ved frameldning. Det har jeg oplevet her at det virker rigtit godt. Vi har endnu ikke holdt en fødselsdag hvor der er nogle der ikke har frameldt der ikke kom .

Moral er godt! Dobbeltmoralt er dobbelt så godt ?!!!!!?!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider