Tak for svar Golda
Hehe, ja det er en noget ensidig kost - men når jeg er gravid (2.gang) så er mad et kæmpe issue for mig 
Normalt spiser (æder) jeg som en hest og har altid haft behov for at spise ca en gang i timen for at holde et stabilt blodsukkerniveau. Det kan så bare være 10 rosiner, nødder mv - men skal altså spise ofte.
Når jeg så er gravid (nu 12.uge) - så er behovet jo ikke mindre... MEN har den mest sindsyge kvalme og bitre smag i munden (har allerede været indlagt 2 gange til væsketerapi pga jeg ikke kan holde ret meget i mig og ikke har drikkelyst/trang.
Men det går bedre - vil sige jeg er på ca 20% normalt spiseniveau, hvis vi regner med at jeg normalt er 100% - men kan ikke endnu tillade mig at spise ret meget andet end det min krop KRÆVER
- giver det mening?
Igår aftes kunne jeg dog lige pludselig spise sushi med masser af chilimayo med min veninde, men jeg ved også at et miljøskifte kan gøre underværker for min appetit..
Men jeg håber altså snart at min appetit bliver rimelig normalt igen - for guderne skal vide at ostehaps ikke er lige spændende i længden