Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hjælp... Svømning
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 17:10

Så er der bestilt intro time til svømning og nu kommer mit store spørgsmål. Der står man skal have badeble til baby som kan købes på stedet, men jeg har fået en brugt lille badedragt og mit spørgsmål er så:

Skal baby have en ble på indenunder? Kan man bruge en alm. eller skal det være en badeble???

0
0
Svar på denne tråd

Svømning
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 18:40

Har ikke selv børn, men har været svømmeunderviser - også for babysvømning. Der skulle babyerne have badeble på. Alm. ble var ikke tilladt.

Så mit råd: Drop badedragten og køb en badeble. Det er også mere behageligt for baby, tror jeg...

0
0
Svar på denne tråd

Svømning
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 19:06

Vi har svømmet rigtig meget med vores datter, det har virkelig været et hit, og lad dig ikke skræmme af hvis de er lidt kede af det første gang, stort set alle børn bliver vilde med det!

Keg ville bruge en alm badeble, de bukser der er i badedragten syntes jeg ikke holder på noget hvis de skulle lave i dem.

Men alm ble bliver kæmpe stor, og suger bare vand uden at holde andet inde.

Men brug endelig badedragten uden over, min oplevelse er de holder sig varme lidt længere tid i vandet når de har noget på kroppen. Vi har brugt Hummel og dilling, dem er der ærmer i så skuldrene ikke bliver kolde når de er over vandet :-)

god fornøjelse :-)

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 19:12

I nogle svømmehaller skal de have både badeble og badebukser på.

0
0
Svar på denne tråd

Badeble...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 21:08

En alm ble suger vand og svulmer op, det gør en badeble ikke .. :) ..

Vi har gået til babysvømning med begge piger fra 3 mdr alderen og har altid brugt en badeble og så badedragt udenover...

Jeg syntes jeg har bedre ved de små med badetøjet på, de holder bedre varmen og så er det da heller ikke vildt lækkert at skulle stå og skylle babygødning ud af sådan en badedragt... ;) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

3562353263
Forfatter: 
Dato:  21-12-2012 21:50

Trolden har også både badeble og badebusker på når vi er til svømning. Jeg køber mine badebleer i rema 1000.

men der har også været nogle andre der bare har bade i badebleen. det kommer nok lidt an på stedet.

eller vil jeg bare sige at gå til svømning med baby/børn, bare er rigtig hyggelig og sjov og det er et nærvær på en anden måde end når man er hjemme med dem.

0
0
Svar på denne tråd

brug begge dele
Forfatter: 
Dato:  22-12-2012 00:17

... Huggies eller Libero badeble inderst og så badebukser ud over.

Hvis der sker uheldt, kan det ikke holdes inde med kun ét lag - er min erfaring ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider