Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Bamses hus
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 21:19

Hej,

Jeg overvejer om Felix skal have Bamses hus ( i træ) i julegave. Jeg har fundet et sted hvor det er sat ned meeeenn nu er jeg faktisk kommet i tvivl om jeg egentlig tror at han vil lege med det.

Det kan I selvfølgelig ikke svare på men leger jeres børn med Bamses Hus? Jeg gider ikke købe det hvis jeg egentlig mest tror at det ikke bliver brugt.

Felix er knap 2½ år.

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

vores læge
Forfatter: 
Dato:  14-11-2012 22:39

... har Bamses hus i sit venteværelse, og sekretæren sagde engang til mig, at det suverænt var det legetøj, som der blev leget mest med. Emma var også igang med det den dag :)

Og huset har vist tilhørt lægens nu voksne søn, så det har holdt godt.

0
0
Svar på denne tråd

Bamse...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2012 07:24

Vi har ikke Bamses hus (endnu - jeg regner med at lillesøster får det i julegave, selvfølgelig til senere brug) ...

Men Mikkeline på 2 år og 3 mdr har Pippi Langstrømpes hus og det er altså en kæmpe succes..

Hun elsker konceptet i at flytte rundt på møblerne, gå op af trapperne osv ...

I dag kan hun sagtens lege alene med det, men i starten skulle hun lige sættes igang med legene...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2012 08:50
Hej
Vil du ud med hvor du har fundet den nedsat? Sådan en overvejer vi også til Clara som bliver 2 i januar.

Med venlig hilsen
Bettina

mor til Emma og Clara

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2012 09:38

Tak for jeres svar.

Kom gerne med flere erfaringer.

Selvfølgelig Bettina - www.onskeborn.dk/oenskeboern/ legetoej/aktivitetslegetoej/dr- bamses-hus-i-trae/c-23/c-98/p- 5487?utm_medium=email&...0p%20gaden+ CID_0a9ebe5952b0e98164...yhedsbreve

og

tjek Bilkas hjemme, der har jeg set det til 289,- men jeg er tvivl om det er i plastik eller træ.

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  17-11-2012 08:21
Freja kandiderer til at være Bamses største fan of all time - trods hun kun er 20 måneder :) Men ved ikke om hun ville kunne lege med huset? Er hun ikke lige lille nok endnu?

Til gengæld tog bedsteforældrene hende i Disney-butikken på Strøget igår - og var lykkelig ;) men en Mickey mouse+ Anders And Bamse i favnen pyntede da vist også på formiddags-trætheden.... Bamserne er der vist 50% på i øjeblikket så det kunne også være en mulighed til julegave (meeeen hun skal jo ikke have flere -vel? ;) )

Lewitzer - den hemmelige race i DK :)

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  19-11-2012 03:41

Åh, denne tråd bringer meget, meget vage minder. Jeg havde Bamses hus som meget lille! Og jeg er helt sikker på, at jeg har været glad for det, for ellers ville jeg ikke komme i tanke om det nu

Med venlig hilsen Cecilie :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider