Jeg er 41+0 i dag... og får senere besøg af Jordmoder.
Det er min nummer to men kærestens første... 
Jeg er nu gået en uge over tid og må indrømme at det har været ubehageligt at mærke hende bevæge sig inden i mig, de sidste 2 uger 
Det er som om der slet ikke er plads, og hun sætter gang i de vildeste plukveer, som ikke bliver til andet.
Den sidste uge har jeg heller ikke kunne gå til købmanden, uden at der gik krampe i min livmoder (ikke plukveer) og vi har kun 800m der til + jeg intet bære.
Jeg overvejer i dag, at snakke med Jordmoder om at blive sat i gang, alt var godt nok gjort klar til hjemmefødsel.. men jeg er ved at være færdig.. både pga ubehaget og så fordi jeg bekymre mig.. især når kramperne går i gang... det kan tage timer inden de forsvinder, og så gør det virkelig ondt når hun efterfølgende bevæger sig.
Har snakket med jordmoder om kramperne og hun mener at livmoderen har været irriteret, så er holdt op med at gå turen og holdt op med de andre ting der skaber dem... men de lure.. det kan også komme hvis jeg bevæger mig forkert i sengen 
Med min første pige gik jeg 2 dage over tid og havde ingen gener overhovede... så det her er uvandt for mig...
Andre der har prøvet noget ligende.