Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Uge 41 og ubehag.?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 08:59

Jeg er 41+0 i dag... og får senere besøg af Jordmoder.

Det er min nummer to men kærestens første... :D

Jeg er nu gået en uge over tid og må indrømme at det har været ubehageligt at mærke hende bevæge sig inden i mig, de sidste 2 uger :(

Det er som om der slet ikke er plads, og hun sætter gang i de vildeste plukveer, som ikke bliver til andet.

Den sidste uge har jeg heller ikke kunne gå til købmanden, uden at der gik krampe i min livmoder (ikke plukveer) og vi har kun 800m der til + jeg intet bære.

Jeg overvejer i dag, at snakke med Jordmoder om at blive sat i gang, alt var godt nok gjort klar til hjemmefødsel.. men jeg er ved at være færdig.. både pga ubehaget og så fordi jeg bekymre mig.. især når kramperne går i gang... det kan tage timer inden de forsvinder, og så gør det virkelig ondt når hun efterfølgende bevæger sig.

Har snakket med jordmoder om kramperne og hun mener at livmoderen har været irriteret, så er holdt op med at gå turen og holdt op med de andre ting der skaber dem... men de lure.. det kan også komme hvis jeg bevæger mig forkert i sengen :(

Med min første pige gik jeg 2 dage over tid og havde ingen gener overhovede... så det her er uvandt for mig...

Andre der har prøvet noget ligende.

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

kramper og ubehag
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 09:42

Jeg havde det også som du har beskrevet, dog var det tidligere i gravidteten, lillebror er også født i uge 37, så jeg gik heldigvis ikke over tid, og er heller ikke sikker på at jeg havde "overlevet" bare at gå tiden ud.

Jeg havde meget vand i kroppen ( tabte 15 kg på 3 dage efter fødslen)Lillebror kartede rundt der inde, og det gjorde ondt, ikke sådan plukveer, men sådan...ja det kan vist ikke forklares bedre end at jeg følte at jeg fik tæsk indvendigt.

´Lillebror brugte kun "nederste" halvdel af mig og lå på alle andre måder end med hovedet nedad, mest lå han på tværs. Jeg er ikke så stor, og har ikke særlig meget plads, altså min overkrop er kort og derfor er pladsen ikke så stor inden i mig, og han valgde så hele tiden at ligge på den måde hvor der var midst plads. Og så var han, og det er han faktisk stadig, sindsyg aktiv og meget stærk i sin krop.

Jeg håber du får det overstået, bare hold på dit, at du vil ha "øglen" ud NU. Held og lykke.

Mvh Anni

Nu Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i maven

Baby alarm sælges med kamera, brugt til overvågning af hest.

OPSTALDNING af hingsteføl fra i 2011 tilbydes i løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 10:06

Ja det er skide svært at beskrive ubehaget... men det er netop som om at få tæsk indvendig, hende her strækker sig nærmest, på en måde og det virker som om hun liiiige tager den en tand over hvad jeg kan rumme... sådan ud af... maven bliver spids og mit skind bliver virkelig spændt ud :( også så det er ømt bagefter...

Hun ligger dog fast som hun skal... så tror ikke det bliver et problem at blive sat i gang :) Håber jeg ikke.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmefødsel
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 11:32

Husk at JM gerne må lave en hindeløsning,og give akupunktur,ved en hjemmefødsel.

Og har du noget der ligner veer,må hun gerne tage vandet.

0
0
Svar på denne tråd

Hinder...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:39

Sad også lige og tænkte at du jo sikkert ville få tilbudt at få løsnet hinder i dag, det ville de i hvert fald med mig hvis ikke jeg havde født 41+0 ...

Ellers kan jeg anbefale en rask omgang lagengymnastik - det virkede ved begge unger her ... ;) ...

Snyd ikke dig selv for en hjemmefødsel, det er simpelthen den fedeste oplevelse du kan tænkte dig til ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 19:45

Så har de dejlige jordmødre været på besøg i dag...

Og der er stadig så lukket at vi har besluttet os for ikke sætte det i gang endnu... En hindeløsning vær ikke engang muligt...

Så tænker lidt at den bette må ha brug for at blive der inde. Så går til og med uge 42.. så kan de sku sætte mig i gang dagen efter, hvor muligheden for hjemmefødsel alligevel er frafaldet.

Lagengymnastik er på programmet ;) og div andre husråd :P

hehehehe

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

Igangsættelse
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 21:01

Hm, det er jo svært at sige, om man har det på samme måde. Jeg gik indtil jeg blev sat i gang 41+5, og jeg husker også de sidste par uger som meget, meget tunge. Min mave blev også spids i den ene side af plukveer eller en anden form for kramper, og jeg kunne nærmest ikke få luft pga pladsmangel, samtidig med at det tyngede meget for neden.

Jeg blev som sagt sat igang, men vi var åbenbart slet ikke klar til fødsel på det tidspunkt, for det gik hele tiden i stå igen. Så hvis du har is i maven og jordemødrene siger god for det, så ville jeg vente til det er absolut nødvendigt at sætte igang.

-rikke

Mor til Sally - menneskebarn - årgang 2011

Mor til Tintin - hyphest - årgang 1988

Nedrivningsmodent hus og grund på minimum 3 hektar søges i Østjylland.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  12-09-2012 07:17

HalbergMandsholm

Vi har også besluttet os at slå koldt vand i blodet

Og nyde de sidste par dage i hinandens selskab inden vi sammen skal være forældre... og min store pige storsøster

Datteren skal hjem til hendes far i weekenden, så der er endda sat en date på programmet for mig og kæresten...

Så længe alt er som det skal være og Jordmoder kun lige er en sms væk,i tilfælde af ubehag, så tager vi det helt cool og håber at den bette "prop" kommer inden uge 42+0... så den ønskede hjemmefødsel også kan opleves.

Ellers må vi jo en tur ind og have det sat i gang derefter, hvis det skønnes nødvendigt. :D

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider