Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sølv til drenge?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 06:11

Jeg har flere gange fået god hjælp herinde når jeg selv sidder fast i Google-junglen.

Min drenge på 4,5 ønsker sig bare aldrig noget. Simpelthen aldrig.

Men, men - ingen regler uden undtagelser, eller også er vi på vej ind i en ny æra. For i sidste uge kommer knægten sandelig hjem med 2 (!) ønsker. Og ingen af dem lader det til at jeg sådan uden videre kan opfylde.

Ønske 1: Bukser i sølvfarve. Og her menes ikke grå, men metallic sølv. Han har set en pige med leggins i den farve, og det må han altså bare have. Jeg har ikke den største lyst at sende ham i bh i leggins, så er jeg så heldig at nogen har set sølvfarvede bukser der er så unisex at en dreng kan have dem på?

Ønske 2: Sko i sølv. Nemmere, selvom det lader til at det meste i sølv er til piger og ofte har en blomst på.

Nu ved jeg jo godt at der findes drenge der går i bh med kjole og alt muligt.. Men det er ikke det pigede David er efter. Det er farven.

Nogen der tilfældigvis har set sådan et par bukser eller sko et sted?

Venligst, Mia.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 10:33

googler sko dreng sølv og går ind under billedresultaterne, så vil du se, at Hummel fx har lavet nogle sneakers i sølv (forhandles som min. af smartkids), men om de går så langt ned i str, at din dreng kan passe dem, ved jeg ikke.

Jeg har fundet et par sølv jeans til drenge, men de var udsolgt (mrk. Freeze). Men jeg vil så også sige, at bukser med rib i livet og uden lommer mm. er super nemme at sy selv, så det kunne jo også være en mulighed.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  09-09-2012 09:08

Mon han har set "the silversurfer"

0
0
Svar på denne tråd

Nix...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 15:05

Jeg er helt sikker på han ikke har set The Silver Surfer Moren er nemlig lidt striks med hvad der ses i tv, og den serie går vist aldeles ikke med ind under det der tillades.

Men han ser jo de her samrte piger både i bh og til dans, og de har tit sølv på.

Vi har købt en Bundgaard støvle. I flot sølv. Så skoene er klaret.

Jeg må vist ind og kigge på TS om der skulle være nogen der syr bukser i sølv. Tak for ideen

/Mia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider