Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

vinterstrømper?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 00:05

Eeeej, det gik lige op for mig her den anden dag, at når man putter små barylerfødder i sko med goretex, så er det en dårlig ide at gøre det med bomuldsstrømper på. Dem har vi ellers en ordentlig bunke af :-) Hvor køber man sådan nogle goretex-egnede strømper til nogenlunde billig pris? Jeg er ikke lige faldet over dem i Bilkas eller HM's udsalgskurve :-D

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 07:20

ehmn, til lille uvidende mig her...*FNIS*

Hva faen er goretex egnet?? Uld??

Mmmm jeg havde ingen problemer med alm strømper sidste år i troldens læder/goretex støvler med uld inden i...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

Goretex strømper?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 07:24

Jeg har nu aldrig oplevet noget problem med at bruge de almindelige strømper i barnets vinterstøvler (også med goretex) og det er altså sådan nogle helt almindelige fra name it mm.

/Tina

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

0
0
Svar på denne tråd

uld og syntet
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 20:45

Jeg har hørt, at en blanding af uld og syntetisk materiale skulle være godt. Bomuld skulle være skidt, fordi det suger sveden og ikke sender den videre, og derfor risikerer man våde tæer.

Hmmm.... men hvis bomuld virker for jer, så kan det da sikkert også her. Sidste år havde vi ikke problemer, selv om barylerne gik i goretex vinterstøvler.... og så slår det mig lige, at de da også gik i netop uld og noget andet. Købt i Føtex... der må jeg lige ned og kigge igen :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

ellers skal man
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 07:51

"bare" sørge for at ha goretex støvler MED uld i, og så er man ude over problemet.

Det avr det jeg havde - og derfor kan jeg ik udtale mig ellers... Jeg havde nemlig ik støvler første vinter o dagpleje, el lig da han kun kravlede, så den stod på futter

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

Strømper i Føtex
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 11:44

Når du nu alligevel skal i Føtex, kan jeg anbefale deres "superelastiske børnestrømper". Kostede engang ca. 15 kr. pr. par og nogle gange på tilbud. Hvordan de er sammensat i materiale kan jeg ikke huske, men mine unger brugte aldrig andet da de var små.

Det smarte ved dem er, at der er ensfarvede. Så kan man købe 10 par ens og gøre livet lettere for sig selv (i vaskeforbindelsen) ved ikke at skulle stå at lede efter lige nøgagtig DEN prinsessestrømpe e.lign. Går der hul på en strømpe, skal kun den ene kasseres - der er jo 19 andre der passer dertil ;-)

En farve pr. barn - så er det da nemt!

Nå, det var vist et sidespring......

Mvh. Helle

Jeg samler på vasketøj og gode oplevelser...............

0
0
Svar på denne tråd

Problem?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 06:22

Tror du ikke det bare har været for varmt i skoene? Vi har brugt almindelige strømper i Goretec sneakers hele sommeren uden problemer. Men selvfølgelig kkun på våde eller kolde dage (og dem har der været nok af).

Ellers vil jeg anbefale uld-strømper fra Troll. Supergode med lidt elastan så de sidder rigtigt godt. Og så er det ikke sådan en kæmpe sok der er 2cm tyk og fylder ½delen af støvlen.

0
0
Svar på denne tråd

ensfarvet
Forfatter: 
Dato:  08-09-2012 13:44

Helle, takker for tippet :-) De fleste af barylernes strømper er ensfarvede af samme årsag, dog i et par forskellige farver.

Mia, jeg har ikke problemer med våde fødder i sko, men fik det at vide, da jeg købte goretex-støvler.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider