Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

At amme
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 11:34

Jeg er i det problem at jeg har for store bryster, til at jeg kan bære dem.

Jeg får ondt i ryggen, samt skuldre, og nakke. Så de skal blive opereret mindre.

Jeg har snakket med lægen, og der er 50 % chance for jeg kan amme, og 50 % for jeg ikke kan, efter opertionen.

Jeg er lidt tankerne, for jeg har bare hørt det er så fantastisk at amme, en helt speciel oplevelse.

Jeg vil helt vild gerne opleve det, men hvad hvis jeg ikke kan amme efter?

Det jeg vil høre er,, hvad havde du gjort?? Jeg bruger G H i bh.

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

At amme
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 12:18
Jeg havde taget chancen og håbet på at være en af de 50% der ville kunne amme.

Jeg er selv godt udrustet, og her er det også planen med en brystreduktion, men det kommer dog til at vente til jeg dels har født og til jeg har nået mit mål mht vægt, så må vi se hvor meget der reelt skal væk...

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og en lillesøster i vente, med termin d. 14 sep. 2012

0
0
Svar på denne tråd

Amme eller ej...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 13:00

Der kan jo være mange grunde til man ikke kan amme - også uden operationer og med helt almindelige bryster ...

Og det er jo heller ikke alle der bryder sig om at amme selvom de kan ...

Så personligt ville jeg blive opereret og så ellers tage det som det kommer når jeg står i situationen ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 13:51

Jeg er i samme situation og har besluttet at vente til jeg er færdig med at få børn. At amme betyder nemlig rigtig meget for mig.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 18:20

jeg bruger også skål G og H

og jeg har haft rigtigt meget glæde af at få prof hjælp til at få ordentlige bh der passer ordentligt.

Men jeg ville nok også vente hvis jeg var dig.

det ER en særlig oplevelse at kunne amme. Men selvom du ikke får en brystreduktion og selvom du gerne vil amme er det ikke sikkert at amningen fungerer for din og din kommende baby, men så har du i det mindste forsøgt..

Det handler ikke om hvordan man har det, men om hvordan man tager det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 19:37

Hvis du ved, at du skal have børn "lige om lidt", og du godt kan holde det ud, jamen så vent. De bliver jo ikke mindre af, at man bliver gravid!

Med hensyn til amning er det ikke den største oplevelse for alle... Jeg havde masser af mælk (kunne have ammet et helt fodboldhold) og ingen problemer med brystbetændelse, sår el.lign. Alligevel ville jeg ligeså gerne have givet flaske, det var ikke den store lykkefølelse for mig. Det er bare billigere at amme;)

Min smukke palomino frederiksborg

Barbie

- også kaldet "Den gule Djævel"...

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 21:24

Noget andet er, at brysterne ændrer sig under graviditet så man kan ende ud med bryster, der skal ordnes igen. Så hellere vente til man er færdig med at få børn, hvis det altså er en mulighed.

0
0
Svar på denne tråd

Her...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 22:59

Jeg bruger samme str som dig, og det var problematisk for mig at amme - selv med hjælp får div fagfolk. Hun havde svært at få fat, der skulle hele tiden stofbleer under brystet for at støtte osv.

Hun blev kun ammet 2 døgn, både at overståede problem, men også af andre årsager

KH Christina :)

Sygeplejestuderende, mor til Isabella, ryttermærkedommer og part på Lady <3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville også
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 10:19

j

eg ville også vente, for som andre skriver, så ændrer dine bryster sig under graviditet.

Jeg har nu ammet min søn på 11 måneder siden dag 1 og jeg ville ikke undvære det for noget!!! Tænk også på hvor mange penge du sparer, hvis du kan amme ;0) heee...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider