Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ååååh for F** da også Simon...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 21:27

ØV!

Man kan nogen gange banke sig selv i hovedet som forælder... :(

Lørdag var vi ved at grille som så ofte før, ungerne ved godt den er "av av" og forbudt at røre så ingen problemer der.

En rigtig hyggelig lørdag aften:

Emma kører på scooter, og Simon plasker med vand på terrassen.

Jeg går og er ved at vande og Michael er lige i drivhuset efter lidt grøntsager da Simon pludselig skriger op.

Skynder mig hen til ham - han står 2m fra grillen, så det kunne ikke være den...

Jeg tager ham op og trøster det bedste jeg har lært, prøver at finde ud af hvor problemet er opstået/hvad der gør ondt.

Troede det var en bi men kan ikke se noget.

Indtil jeg kigger under hans ene fod - Av en vabel han har der!

Der må være hoppet et stykke kul af grillen som han så har trådt på

aaaamen bette pus da :(

Vi får foden i koldt vand og renset og skyllet og kølet og gjort ved.

Jeg giver ham et "brand-plaster" på og en sok til at holde på det hele og det lader til at være ok.

Han halter og ømmer sig efterfølgende, men klarer det flot.

For s*tan også det dumme kul!!!!! (n)

ÆV at man ikke lige så det og alle mulige "hvis'er"

...........

Her til aften begynder han så at stortude og jeg må ikke røre foden

Det har været ok hele natten og dagen med, så undrer mig meget.

Tager sok og plaster af og kigger og trøster, men han er bare ked.

Der er (stadig) en stor hvid vabel, under hele storetåen og så 2 mindre vabler på de næste to tæer. Der er ikke gået hul så det kan ikke være derfor han græder.

Så vi tager til Vagtlægen og får ham undersøgt, smurt ind, og får plaster og forbinding på og skal "være rolig" de næste 5-7 dage...

ØV min lille pus, og øv hvor føler man sig "dum" nogen gange.

Jaja @!#$ happens og hvorfor og hvis - sket er sket, det kunne være gået meget værre osv.

Lidt ynk til sønnemand må gerne sendes - ikke hagl til mor og far vi VED det godt...

Billede

Han kommer nok til at humpe og halte lidt, men alt blilver selvfølgelig ok igen om et par dage.

Mors lille trold.

Andre med uheldige unger/dumme voksne?

Bare lige lidt info om hvad weekenden bød på her... *suk*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 22:11

God bedring med det lille pus, hvor uheldigt :(

Men man kan altsså ikke forudse alt hvad der kan ske, så i skal ikke dunke jer selv i hovedet :)elvom jeg godt ved det er svært når de slår sig

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

<3 Calvados J & Perfect Poseidon <3

Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!

0
0
Svar på denne tråd

Stort kram
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 01:14

til skønne Simon og hans garanteret enormt ansvarsbevidste og omsorgsfulde forældre.. Absolut ingen hagl herfra..

Hvor er han i øvrigt blevet utrolig flot, er du gal mand hvor har de gjort det fint..

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd

Nååååhr
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 01:21

Stakkels lille Simon da. Giv ham en ekstra trøstekrammer - selv om han vel er blevet trøstekrammet lige til han brokker sig :-) God bedring med ham - og med forældrenes dårlige samvittighed, som ikke har noget på sig :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 08:17

Hvis det er nogen trøst, gav jeg min baby en tømmerlus på låret med sikkerhedsselen i sidste uge

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 08:59

Dejligt med dén respons - overvejede lige en ekstra gang inden jeg postede nemlig - man kender jo HN oh især "bedrevidende mødre"

Men ikke her, jeg tog fejl, mange tak.

Og ja samvittigheden var/er dårlig, det kunne jo være undgået!

Bettemanden har sovet uroligt i nat og kom sent i seng pga. lægebesøg igår, så han er hjemme idag og sove længe og slappe af.

Han er også begyndt at hoste så håber IKKE han også skal til at være syg nu igen.

Så jeg har af gode grunde ikke set foden eller hans gang idag.

Mht. læbespalten MaggieMay så er det lavet super flot ja, det kan vi vist ikke klage over!

Tømmerlus, uuuuh av - dén kender jeg også :(

Endnu mere ravnemor her; jeg gav nemlig Simon én i maveskindet for en uges tid siden :(

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 20:20

Av av av, stakkels ham. Håber snart han er klar igen!

Jeg nev Oskar med bæltet i svømmehallen i sidste uge så han har også et pænt mærke hen over maven ups, onde mor...

Det kan være vi skal oprette en tråd om hvor onde vi i virkeligheden er ved vores børn

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 18:24

Ajj hvor ærgeligt, men det er jo det der kan ske

Ville egentlig bare lige fortælle at aloe vera planten er guld værd når man brænder sig. Jeg brændte mig på et tidspunkt på en bageplade i ovnen. Lagde is på og ca 6 timer senere begyndte jeg at smøre aloe vera på. Altså direkte fra planten... Der var begyndt at komme anlæg til en vabel, men det fortog sig i løbet af natten og 2 dage efter kunne man ikke se noget som helst. Den plante er guld værd, bare lige til info hvis det skulle ske igen (hvilket vi selvfølgelig ikke håber )

Belinda

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 16:20

Simon er begyndt at: halte en del på foden idag, da jeg har en tid til Emma imorgen til5års undersøgelse, tror jeg lige at jeg tager ham med op tillægen og får foden tjekket.

det er blevet rødt ikanten,så er lidt usikker på om der er betændelse i det...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2012 20:38

Stakkels Simon - HOLD nu fast han er jo blevet kæmpe! Hvad fodrer du med???!?!?!??!?!!!!!!!!!!!

Skønne unge - nej, I kan ikke klandres for noget. I er forældre, I kvajede jer - men I ved det godt. Dét gør jer til vidunderlige forældre

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

Fotografering tilbydes, kontakt: bonniejensen0@gmail.com

Kig forbi min blog: www.bonniejensen.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie
Forfatter: 
Dato:  16-08-2012 21:17

Siger du min søn er kæmpe??

Han er sgu da en bette skid :P I en alder af knap 2 år bruger han stadig str. 80!

Han er en miniature :P

Men han snakker som jeg ved ikke hvad og lærer et nyt ord hvert 5. minut!

Havde ham med til lægen idag hvor han fik forbundet foden i en ny fancy forbinding med 2 "indlæg" i som skal fugte huden.

Vablen blødte lidt og der er et stort hul nu hvor der gik hul så selvfølgelig er han øm.

Han halter en del men tror også selve forbindingen gør ham lidt dårligere end han er fordi den er træls og uvant at have på.

Vi skal til lægen (sygeplejersken) på mandag og have skiftet forbindingen igen.

Syntes det ser grimt ud, men Dr. Kenneth synte det så fint ud og ingen betændelse... (y)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2012 15:28

årh hvor jeg bare ved hvordan du har det lige nu...

i vinter havde min kæreste sat tøsens støvler til tørre foran vores brændeovn. hun har aldrig rørt den og siger altid avav til den. Vi skulle så ud og køre en tur, da jeg jo så siger at hun skal gå ud og atge sine støvler på. jeg pakker resten af tingene sammen vi skal have med da jeg pludselig hører et skrig der går gennem marv og ben. Inde i stuen står tøsen med støvlen halvt på og en tydelig øm hånd. Hun brugte nemlig dengang en væg til at sætte sin hånd på når foden skulle i støvlen (jaja balancen kan jo svigte lidt for os alle sammen) og hun havde så i ren refleks sat hånden ud til siden og direkte ind på vores brændeovn. jeg behøber vel ikke skrive at vi ALDRIG tørrer noget foran den mere. det var også bare ned i iskoldt vand indtil hun ikke græd mere når man tog den op (lægevagten blev også besøgt)... men puha hvor jeg dog husker hvor ulideligt det var at se den lille pus have så ondt pga en tanketorsk der ellers var ment godt.

så jeg 100% hvordan du har det og selvom det jo nok lyder latterligt så sidder det sgu stadig i mig. Hvilket nok er fordi det var noget som kunne have været undgået.

Rigtig god bedring med lille manden. håber det går hurtigt over. de heler heldigvis hurtigt de små pus.

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider