Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ingefærklude...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 07:15

Er der nogle af jer der har erfaring med brug af ingefærklude til vesmerter? ..

Vi planlægger jo en hjemmefødsel denne gang og er derfor ved at undersøge hvilke former for smertelindring vi kan forberede..

Under Mikkelines fødsel brugte jordemoderen varme klude mod mellemkødet, hvilket var utrolig rart ..

Det har jeg så også forberedt denne gang.. Men nu læser jeg så om disse ingefærklude som skulle bruges mod vesmerterne.. Og så er det jo spørgsmålet om vi også skal forberede til dem - eller om de evt kan erstatte de alm varme klude og også bruges på mellemkødet?

Så kom frisk med erfaringer.. :)

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Har i ikke mulighed
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 10:49

For at låne et fødselsbadekar?

Jeg synes det var det bedste mod ve-smerterne.

Min veninde ville føde hjemme da hun boede i England, der var mulighed for at låne et fødselsbadekar til hjemmebrug.

www.sneglehuset.com/product/ foedekar-udlejning-gratis-227/

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Spabad...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 13:10

Vi har et 2 pers spabad på det store badeværelse og det skal bruges som smertelindring, men eftersom en fødsel er fuldkommen uforudsigelig vil vi gerne have så mange valgmuligheder at det er muligt at finde noget der virker uanset hvor jeg ender med at befinde mig bedst .. :) ..

Vi brugte også kar under Mikkelines fødsel men da fødslen gik i stå blev karet bandlyst - og derfor vil jeg ikke satse på at det skal være min primære smertelindrer... :) ..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider