|
|
| barnevogn til landet |
|
|
hejsa jer der bor på landet/på gård hvilken barnevogn har i?
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Er der nogen forskel????  Min firhjulstrækker er en Condor, den har i dag kørt terræn-kørsel fra stalden uden problemer 
Jane Med den smukke søn, Noah, og guldhesten, MacCoy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Vi kører Odder gode affjedrende gummihjul! Den er perfekt!
Mor til Merle 25/01-2012 - Narnia fra Lille Nørregård IS
- Álfur fra Danefeld IS
- Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
- Diamant DV866 (R.I.P)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trille |
|
|
Jeg har en trille barnevogn. Jeg er især glad for at det var en knap så dyr vogn, da den bruges overalt...
Mvh. Gitte StaldOlsen.dk GO Filique Findus B - Top of Class - Urprinz Feldholms Doughty Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Endelig ikke en odder på x-dream stel, da der ikke er nok affjedring i til at køre på grusveje og lignende. God dag Hilsen Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trille barnevogn |
|
|
Vi har også en Trille barnevogn og er ligesom Stald Olsen også glad for at den lå i den billige ende , da den allerede er blevet udsat for lidt af hvert inkl kørsel i mudder , sten og brokker , husbyggeri osv .. Den har dog ikke taget spor skade (7-9-13) af nogle af tingene , men den bliver altså beskidt og selvom den kan rengøres , ville jeg ha' det skidt med at ha' betalt en bondegård for den og så skulle passe ekstra godt på den ..
Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| emmaljunga her |
| Forfatter:  |
khj |
| Dato:  |
11-07-2012 19:30 |
|
en super tilfreds bruger. Den kører nu med barn nr 2 og har oplevet lidt af hvert - stald, strand, skov, mudder, ridestævner, strøgture mv. Den er stadigvæk rigtig flot og syntes den er /var pengene værd. Ingen problemer. Kun punkteret en gang på 5 år, det kan man vel ikke klage over:)
Mærke babytøj sælges.wheat, H.J.O.T.H og Esprit. Se min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelumlum |
|
|
Vi kører med en Basson Marco herhjemme. Ud på mudrede hestefolde, ned ad ujævne grusveje, igennem det dybe grus i gårdsplads og på vores lille vej: Den er perfekt. Købte den brugt og elsker den <3 Har så en lille Seed Pli kombivogn til at smide i bagagerummet på Aygo når vi vil nogen steder hen (hvor der ikke kræves en terrængående).
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost. - Dalai Lama *** Med Venlig Hilsen Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 billige |
|
|
brugte Brio barnevogne med seler, myggenet, regnslag og lifte til 350 kr stykket. Den ene købte vi i 2008, og i 2011 måtte vi jo så have en til...
Nu med hundepension www.123hjemmeside.dk/hundepension Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem... Mor til 3 vidunderlige børn Frederik født 280908 Kristian født 030811 Anna født 030811
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en Odder Zip... |
|
|
... på gummihjul og det er noget fis at den ikke er fjedret nok. Hvis det viser sig at være et problem kan man få det reguleret. Jeg er suuuuuper glad for min!
Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund Kig forbi min BLOG - kreative indslag, bagværk og sludder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odder... |
Hanne GJ |
13-07-2012 08:10 |
|
vi har også en x-dream fra Odder og den er jeg heller ikke vild med at køre på grus og brosten med. Synes barnet hopper rundt på grund af affjedringen.
Tilgengæld vejer den ikke ret meget og er nem at få op over kanter eller lige løfte over noget.
Hanne Mor til Villads musen født 0708-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odder vogn |
DianaB |
14-07-2012 17:38 |
|
Vi har en Odder vogn på standard stel, den er igang med barn nr. 2 nu og klarer stadig turen i stalden, på markveje fuld af huller mm. i fin stand. Et super godt køb.
"Tvivl aldrig på, at en lille gruppe af omtankefulde og dedikerede mennesker kan forandre verden. Det er i virkeligheden det eneste som nogensinde har gjort det." Margaret Mead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odder X-dream |
|
|
Hej, Her har jeg brugt Odder Xdream stel til to børn. Den er i særklasse. Den holder - og hænger ikke i stellet. Den er stabil nok til at klare at børn kan sidde op, og der kan monteres søskende sæde - også UDEN at den tager skade. Er vildt imponeret over så flot vores har holdt sig - den ser ud som ny! Mvh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
En Emmaljunga her..  Vi har købt den på uniq stel, og den er jeg super glad for at køre med herude på de lange landeveje - men grundet til det netop blev den er fordi vi også har købt en Emmaljunga klapvogn med drejbare forhjul, og dens stel kan man flytte barnevognskassen over på - og vupti 2 i 1 har vi en fantastisk smart citybarnevogn, som er super nem at komme omkring med.. 
Ditte E. T. Poulsen **Et privat hestehold i Sindal** Velholdt Albion Legend MW i 17" købes..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|