Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Døgnrytme 5mdr?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2012 15:46

Hej kære HN-mødre,

Hvordan ser døgnrytmen ud for jeres små omkring de 5mdr?

Min datter har endnu ikke noget fast døgnrytme, men sover om natten (afbrudt af amninger), men nogen gange sover hun fra 20-06 og andre gange først 22-08. Det passer med at natten er 10 timer, men det er meget forskelligt hvornår hun er træt om aftenen.

Når hun vågner om morgenen, er hun vågen 1-1,5 time og sover så ca. 1,5 time i barnevognen før dagen rigtig starter.

Så er klokken alt mellem 9 og 11. Det passer mig fint lige at have halvanden time om morgenen til at ordne stald, gå i bad og sådan, inden Annalisa vågner og timerne hurtigt flyver. Hun sover igen midt på dagen alt fra 1-2,5 time og sover så ca. 1/2 time omkring kl. 18.

Min sp siger at jeg ikke kan rykke rundt på døgnrytmen før tidligst ved 6mdr alderen. Jeg synes det er rart de dage hvor Annalisa sover kl. 20, så der er lidt voksentid om aftenen og det er fint for mig at stå op kl. 6.

Hvordan ser det ud med jeres de små og hvor meget "fast" er der?

Vis gerne billeder af jeres små vidundre :-)

Billede

Mig og Annalisa i haven :-)

Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.broedeskovhestepension.dk

Venlig hilsen Lea

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 12:01

Se evt. tråd: "Anna - tiden flyver afsted" der er vi 2 der også har bebser på 5-6 mdr :) Og der er billeder og skrivelser om vores bebser :)

Du kan da lige få et billede af min trunte Smilla på knap 6 mdr:

Billede

Michelle

Mor til:

Lucas Emil d. 24 feb. 2009, 4180 gram og 54 cm

Smilla Emilie d. 10 jan. 2012, 3580 gram og 52 cm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider