Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mellemørebetændelse
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 12:46

Ja så fik Line også "glæden" ved at skulle gennem sådan en omgang. Trommehinden på venstre øre er sprængt og nu har hun det heldigvis meget meget bedre ( er også på penicillin) Men så er det jeg tænker hvad nu??

Gider I kloge mennesker her inde dele ud af af erfaringerne omkring, hvordan vi nu undgår at hun skal igennem det smertehelvede igen.

Så hvad er no go og hvad er godt??

Jeg synes vi er gode til at klæde hende på, også med hue, og det samme er vores dagplejemor. Men måske noget kan ændres?

Vi ved at det med at bade og så ud bagefter er dårlig plan, men er der andre ting vi skal tænke på.

Mvh Anni

Nu Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i maven

Baby alarm sælges med kamera, brugt til overvågning af hest.

OPSTALDNING af hingsteføl fra i 2011 tilbydes i løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

God bedring!
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 14:47

Kan desværre ikke komme med nogen tips. Vil blot nævne, at jeg på et tidspunkt læste en artikel af/med(?) en ørelæge, som sagde, at der ikke var belæg for, at det skulle hjælpe at pakke ind i huer osv eller at skifte til mælkefri kost.

Årsagen til, at forældrene ser (hvad de tror er) en effekt, er, at møb meget ofte går i sig selv spontant.

0
0
Svar på denne tråd

Badedyr..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 20:57

Der var for et års tid siden en masse snak om at man i badedyr (altså de her små gummiænder og ligende som ungerne har i badekaret) har fundet de samme bakterier som forefindes ved mellemørebetændelse..

Om det som sådan har noget på sig, ved jeg ikke .. Men Mikkeline har ikke haft MØB siden jeg smed alle de fætre ud og kun bruger kopper og anden legetøj der kan rengøres helt..

Mikkeline har forøvrigt sjældent hue på fordi hun er et meget varmt barn - så jeg er tilhænger af teorien om at huer ikke har den store effekt..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Det er begrænset
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 06:56

hva man selv kan gøre- men den med badedyr, der kan komme vand ind i, som man ik kan tømme ordentlig er god nok. Hue mv er der ik billæg for- det er jo ik koldt vejr der giver mellemøresbetændelse, om end det kan give ondt i ørerne. Det er bakterier der kommer ind i mellemøret som gør det.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak for råd
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 08:24

TAK for svar, Jeg vil straks smide Lines gummifisk ud, som hun ellers næsten lige har genfundet til stor glæde. Jeg kunne måske gi den en gang klorin og så lade hende lege med den udenfor badet, uden vand. Hun er så glad for den.

Det med huen viste jeg egentligt godt, manglede nok bare sådan rigtig at tro på det...Line er også varmt barn, men har dog kunne holde til de tynde huer vi har fundet, uden at svede.

Kom gerne med flere råd. hvis nogen har

Mvh Anni

Nu Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i maven

Baby alarm sælges med kamera, brugt til overvågning af hest.

OPSTALDNING af hingsteføl fra i 2011 tilbydes i løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

øre børn
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 13:15

Hej

Vores datter har også døjet meget med mellemøresbetændelse. I hedes tilfælde var det altid at når hun fik tænder blive hun forkølet. Forkølelsen satte sig i ørene og så kom mellemøresbetændelsen og sprængte trommehinder. Så kort før hendes 1 års fødselsdag fik hun dræn i. Og vi fik en helt anden og meget gladere pige, selv om vi syntes at vi have en glad pige i forvejen.

Vore ørelæge har også fortalt os at hue overhovedet ikke har nogen direkte indflydelse på ørene. Andet at den selvføldelig på kolde naturligvis kan være medvirkende til barnet ikke bliver forkølet, og at forkølelser ved ørebørn ofte også sætter sig i ørene. Så det handler mere om alm. sund fornuft og undgå forkølelse.

Vores Datters dræn fald ud for et par måneder siden og vi sytes allerede at vi måske kan se at øreproblemerne måske er på vej tilbage. I næste uge skal hun til kontrol. Er der væske i ørene skal hun have dræn igen.

Mange er bange for drænene og syntes at lægerne er for hurtige til at sætte dræn i. Men når vi ser tilbage og tænkter på det have år fra hun var 6-12 måneder inden hun fik dræn i, sprængte hun trommehinden ca. 1 gang i måneden og havde konstante øresmærter. Så jeg er var fortaler for dræn i vores tilfælde.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider