har hjulpet- ik at det bare er træningen derude. jeg træner jo hver dag med ham, men efter dem og deres. Han er faktisk alderssvarende med undtagelse af to punkter. Det ene er stadig sproget... Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hva den anden var (jeg er jo vant til det er alle punkter der halter lidt i forskellig grad!)... Men det må stadig være grovmotorikken...
Da han blev testet derudei nden han begyndte blev der jo lavet udregning. 16 percentil var alderssvarende på ham. Grovmotorikken lå under 5, og finmotorikken på 25. Det plejer gerne være omvendt, og er et enormt spring, endda på et punkt hvor det jo plejer være omvendt som sagt.
Men nu har vi ik længe tilbage derude. og jeg gruer!!! Hva sker når han ik kan komme 1 gang i ugen mere? Hvis ridningen stopper og vi eks kun kommer 1 gang i mdr for opfølgning??? Jeg tør ik stoppe - men jeg har ik 2500 kr pr mdr - det er 1/4 af min udbetaling!!!
Så kan man vælge at fortsætte den ene del og droppe den anden. Men vi ved reelt ik hvilken del det er der virker bedst på ham/har søtrst effektivitet.
Han er blevet glad for at sidde på hesten - så jeg har jo ik lyst til at stoppe denne del nu hvor det endeligt går så godt på den front. Det blir stadig bedre og bedre med hestedelen mht glæde og lyst til at prøve nyt...
Hal delen - puha... Den er han osse blevet mere dus med. Men men men... Åh jeg ved s*gu ikke!!!
Det ender jo nok med vi fortsætter med det hele - men jeg må tale med hende der har ham i haldelen igen om det. Hun mener jo vi kan gøre osm andre- bare at komme og få fyldt på og så lave hjemme selv. Men vi har jo ik de remider og så skal man finde alternativer - det er ik altid lige nemt skal ejg hilse og sige!!!
Foruden det faktum at jeg sikkert ik kan få fri de dage bagefter uden de trækkerm ig, når kommunen ik længere betaler det fordi man så kalder det for "eget valg! (har jo fri uden jeg blir trukket som det er nu).
Jeg er sindssyg frustreret over det, nu hvor enden nærmer sig med hastige skridt.