Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Bækkenløsning
Forfatter: 
Dato:  20-05-2012 18:56

Nogen der kan forklare mig, hvordan bækkeløsning føles?

Jeg er en smule nervøs for, at det måske er det, der er begyndt at drille hos mig

Har rigtig ondt i ledet mellem lænden og ja, bækkenet, når jeg trykker, kan jeg næsten tude, og smerten bliver bare siddende...

Når jeg har siddet ned for længe, har jeg ondt når jeg rejser mig op, hvis jeg går for stærkt, eller tager for lange skridt, gør det ondt....

Mindes absolut ikke, at jeg havde det sådan, da jeg ventede Karla.

Er nået frem til, at jeg nok bliver nød til at give lægen et kald...

Håber at høre mange forklaringer, da jeg jo godt ved, at det kan føles forskelligt..!

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og en lillesøster i vente, med termin d. 14 sep. 2012

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-05-2012 21:10

Er ked af at sige det, men sådan startede min bækkenløsning som sidenhen blev så slem jeg måtte sygemeldes 4 mdr inden Noah blev født her var akupunktur og fys dog en god smertelindring. Til lægen med dig!

Nu mor til dejlige Noah

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 08:46

Sådan startede mit også...desværre Blev sygemeldt midt i april, 3 måneder før termin. Nu trisser jeg ture med hunden, leger med hesten (må/kan ikke ride) og hjælper i hus/have det jeg kan...med pauser. Nægter at gå helt i stå

Jane

Med Futte-hesten og en Blyb :)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 15:08
Jeg har været ved lægen idag , som lavere forskellige tests... Nogle af dem var "positive" mens andre negative... Hun sagde en begyndende bækkenløsning, som jeg forhåbentlig kan undgå udvikler sig, ved at tænke lidt mere over hvad jeg laver og hvordan...

Så må jo nok indstille mig på, at rideturene må gemmes til efter fødslen...Eller, jeg vil ihvertfald højest ride en gang om ugen nu, så længe det ikke gør ondt...

Stutteri Vica

www.stutterivica.dk

0
0
Svar på denne tråd

læasdjg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 21:13

Jeg fik i 5. måned af min første graviditet også konstateret begyndende bækkenløsning.

Jeg passede godt på mig selv og droppede helt ridningen. Smerterne forsvandt langsomt og i 7. måned kunne jeg ride lidt igen. Dog kun skridteture - maven var i vejen - jeg red således indtil 41+2 og fødte 41+4 :-)

Så måske er du heldig at det går i sig selv igen, hvis du passer på og laver mange knibeøvelser.

Jeg blev gravid igen 9mdr efter fødslen og i denne graviditet fik jeg desværre kraftig bækkenløsning og kunne intet. Nu har jeg det heldigvis fint :-)

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

FrkNille
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 09:30

Årh, jeg håber at mit er ligesom dit - forsvinder af sig selv!!!

Jeg har heldigvis for ganske nylig fået en part til ponyen, som jeg igår gjorde opmærksom på, at hun bare kunne ride alt hvad hun overhoved orkede :)

Jeg synes det er ganske ubehageligt, og kan nu godt forstå, hvorfor mange bliver sygemeldt med det - kan dårlig sidde på min kontorstol og passe mit job, uden at det gør ondt!

Stutteri Vica

www.stutterivica.dk

0
0
Svar på denne tråd

Husk...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 10:20

... at træne masser af bækkenbund og det indre korset - muskler man ikke kan se, men som hjælper til med at holde bækkenet på plads. Hvis du kan føre en samtale, mens du går af sted og holder knibet på samme tid, så er du ved at være der ;-)

Mange hilsner Pernille

0
0
Svar på denne tråd

FrkNille
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 10:42

Tusind tak for de gode råd - det vil jeg prøve :)

Stutteri Vica

www.stutterivica.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider