Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gratis babypakker - hvor?
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 21:57

Flere steder tilbyder gratis babypakker - men hvor? og hvordan får man fat i dem?

Den eneste jeg har kunnet bestille var fra Rema 1000 - har dog ikke afhentet denne endnu.

Men BabySam og Matas skulle også tilbyde dem, men kan ikke finde nogle steder jeg kan bestille???

Er der ellers andre? Sæt evt. et link ind.

Kærlighed = ærlighed

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 23:17

Matas, skal du være medlem af babyclub, inde på siden. Og så kan du gå ned og afhente den ved at sige at du er medlem, og så slår de dig op.

Babysam, har et sted hvor du indmelder dig, har ikke lige tid til at finde det nu.. Men prøv at google.

Og så er der Libero - føtex Og der går du ind på libero og udfylder et skema, og så får du et brev med posten, som du så aflevere og får babyboksen.

Tror det var dem jeg fik fat i, svanemærket (Facebook) havde stor succes med en babypakke, nåede aldrig at prøve den. Men det var noget med, at de var igang med at få dem igen.

Hilsen 007.DK

Border collie Diesel
Chihuahua Shake

Så blev vi sgu gift d. 30/7-11

Lucas 30/1-2012 <3 ...

0
0
Svar på denne tråd

Babypakker...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 06:09

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 10:31

Husk at skrive et falsk nummer og mail på hvis du ikke vil spammes i en uendelighed.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  02-05-2012 13:29

Man kan ikke skrive falsk mail for så får man ikke det man skal vise for at få babypakken, men falsk nummer er en god ide! Jeg tog den i et halvt år ikke når det var hemmeligt nummer... Gyldendal valgte så at slå mandens nummer op og ringede til ham! Det er dæleme flabet!

Mor til Merle

25/01-2012

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 09:48

Nej det var en skrivefejl. Det kan være en god ide at oprette en mail kun til spam og så bruge den.

0
0
Svar på denne tråd

Tak allesammen
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 15:31

Tak for hjælpen. Nu fandt jeg vist ud af at få bestilt de fleste af dem :-)

Kærlighed = ærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider