Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Luftmadrasser
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:44

Skal ud og ha købt luftmadrasser til mine prinsesser. Hvad ville i anbefale en dobbelt til dem eller en enkelt til hver?
Jeg har tænkt at købe 2 soveposer tror i ikke det ville være fint til de 2. Alice 2½ og Naia knap 1 år.

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

kæft man
Forfatter: 
Dato:  11-04-2012 12:38

er Naia allerede et ÅR!!! Jeg fatter det sguette...

Nåh men jeg ville sige en dobbelt, så kan de bedre ha plads selvom de ligger sammen... I mine øjne - og det er sagt fra en der i en meget lang periode selv sov på luftmadras hver nat m/u en ved min side

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2012 22:23

Haha ja hun er lige knap 8 måneder nu :) Det går bare så stærkt. Men trunten er sku så langsom... Hehe Det Naia kan er at ligge på maven og ligne en strandet hval... ;D ;D Hun ahr lige fundet ud af man kan dreje lidt rundt om sig selv. Og så kan hun side. ...

Vildt så stor en forskel der er på de 2 unger :D

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Soveposer ...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2012 06:10

Mikkeline sover til middag i en sovepose hver dag i dagplejen - de ligger jo i et shelter på madrasser og lammeskind .. Det har hun gjort siden hun var 14 mdr (kun fordi hun ikke startede i den dagpleje før) ...

Så jo - helt almindelige junior soveposer tror jeg er fint til de to størrelser ..

Kan du ikke spørge den store om hun helst vil dele madras med lillesøster eller sove selv? ... :) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-04-2012 16:09

det kan godt være Alice forstår meget, men så klog er hun nu ikke ;D Hvis vi spørg hende siger hun bare ja eller nej, hvad hun lige syntes lyder best. I det her tilfælde tror jeg bare hun siger ja, men hun ved jo ikke hvad en luftmadras er eller hvad det betyder at tage på camping.... :D

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

camping
Forfatter: 
Dato:  13-04-2012 10:26

Hej

Du skal lige være obs på at de gængse børne soveposer ofte ikke er særligt tykke.

Så hvis I skal campere i DK hvor det godt kan være en smule koldt om natten, så overvej om der skal være et ekstra tæppe mellem luftmadras og sovepose, eller om du evt skal drøne i et campingcenter/udelivs forretning for at købe en varm sovepose.

Hilsen

Anne

Sød voksen skovtursrytter søges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-04-2012 21:05

Vi skal campere om 3 uger ;D hehe Lige en spontan tur ... Glæææder mig

Vi gjorde det sidst år at vi sover på en dyne. Og så smutter vi et tæpper inden i eller over hende :) Naia skal sove i barnevognskassen :)
Men til sommer skal hun også på luftmadras og sovepose :)

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider