Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

tydelig gravid ???
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 11:09

www.bt.dk/kendte/gravide-tina-lund- og-allan-nielsen-smider-toejet-i- sloggi-reklame

De skriver at Tina er tydelig gravid???? Er jeg den eneste der ikke kan se det ???

Hun står da kniv skarpt, jeg gad sq godt se sådan ud

Signe

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 11:49

nej det er du nu ikke - nu skal man dog huske at hun jo er veltrimmet, i god kondition med en velformet ridekrop i forvejen, og at hun samtidigt på billederne er 3 mdr henne, da billederne er fra tidligere på året - hvem ved hvordan det ser ud lige nu...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg....
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 11:53

kan godt se maven, men tydelig gravid - nej, det ser jeg heller ikke ;-) Hvis man ikke kendte hende, så tror jeg ikke at man bemærkede at hun var gravid :-D

Men som Stute skriver, så er hun jo i fantastisk form, har altid været slank og kun 12 uger henne på billedet og iøvrigt også første barn. Så det ville næsten være mere unormalt end det modsatte, hvis der var særlig meget at se.

Mvh Juliette

Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
Desuden bedækning v/ Shaklan Ibn Saskatoon & Perseus.
Kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

synes godt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 12:05

Synes godt man kan ane det - men at kalde det "topmave" ???

Den der har skrevet artiklen må da have kigget på nogle billeder, hvor hun er mere end 12 uger henne.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Øjnene der ser...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 15:16

Syntes bestemt hun ser gravid ud - men det er nok fordi jeg selv så sådan ud da jeg var 4 mdr henne med den første... ;) ... Og cirka sådan da jeg var 10-12 uger henne her anden gang ...

Det kommer jo helt an på udgangspunktet - selv var jeg 47 kg og med sixpack begge gange inden jeg blev gravid og ja - så ser man omtrent sådan ud ...

Men nej - det er da ikke hvad jeg vil kalde en klassisk gravid mave.. :)

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 22:52

øh hun skulle da gerne have haft lidt mere mave, så vidt jeg ved så har hun da født en søn

0
0
Svar på denne tråd

bomli bom
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 05:00

hmm jeg kan ikke se det, og jeg var veltrimmet på maven, præcis som hende. og har den bule hun har på bilederne i 9 uge, og jeg er også førstegangsfødene! så jeg må som en prop og værre sterre blind ..

men udover det er jeg så den eneste der finder det helt gak hun stadig rider på det niveau? hun springer jo ikke ligefrem små spring på bund stabile heste..

0
0
Svar på denne tråd

Allerede født.?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 13:31

er hun ikke kun små 5 måneder henne.?

0
0
Svar på denne tråd

Hun skal føde til
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 19:33

august, så håber da ikke hun har født endnu!!

Og mht at springe på det niveau, kan jeg ikke se nogen grund til hun skal stoppe, med mindre der er en fysisk grund til det.

Der er flere topryttere, der sprang stævner frem til 5. måned (og senere).

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

bomli bom
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 19:38

jeg syntes det er helt vanvittig at springe når man er gravid..

lad vær at dømme andre og deres hestehold når du ikke kender dem. men opfør dig voksent og spørg ind, så skal du få svar..

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaaa måske
Forfatter: 
Dato:  12-04-2012 20:18

Jeg skal heller ikke gøre mig klog på om hun har en tydelig gravid mave eller ej, men jeg kan godt huske mens jeg var gravid at på et tidspunkt er det umuligt at suge maven helt ind. Og det er det jeg synes jeg kan se: én som vil suge maven meget ind, men hvor det ikke helt lykkes.

Hilsen Lene

Fik en datter november 2011 :0)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider