Nu skriver du godt nok begyndende bækkenløsning, så der er nok grænser for hvor slemt det er, men lad være.
Din bækkenløsning bliver kun værre og værre, og pas på dit bækken. Som en anden skriver, så passede jeg heller ikke ordentligt på 1. gang, og det hævnede sig med roteret korsben og deraf store smerter og indskrænket bevægelse. Det kom dog på plads igen med fysioterapi, men det var nu heller ikke sjovt.
2. gang havde jeg lært lektien, og undgik at det skred igen. Og nu er jeg netop blevet sygemeldt for 3. gang, og det er ikke sjovt denne gang. Er kun i 17. uge og mit bækken er meget ustabilt. Jeg må ikke engang gå på trapper eller løfte mine børn unødigt (hvad det så end er). Så det er ikke uden konsekvenser at "overhøre" advarslerne/anbefalingerne.
Bækkenløsning forsvinder heller ikke sådan lige efter fødslen. Jeg har bøvlet med mit bækken mellem alle graviditeterne, og det har ikke på noget tidspunkt været rigtig væk.
Nu er det jo selvfølgelig ikke sikkert dit bliver helt så slemt, som mit er, men jeg ville ikke tage chancen hvis jeg var dig. Jeg blev også kraftigt frarådet, at få flere børn efter nummer 2, men har dog valgt at gøre det alligevel 
Så pas godt på dit bækken og drop alt om ridning.