Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

blødning og gravid?
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 15:40

Hejsa,

har lige brug for nogen positive historier/erfaringer.

Er der nogen her som har haft blødning tidligt i graviliteten og klaret det? Tænker ikke pletblødning, men mere mens agtigt?

Har søgt en del på det, og så længe der ikke er smerter skulle det ikke være "farligt". Men er da noget bekymret alligevel.

Hilsen

Katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

ingen blødning
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 16:21

Jeg synes at jeg har læst flere steder, at man godt kan bløde uden det har betydning for fosteret... men hvor meget/lidt ved jeg ikke? Har du snakket med lægen?

Du kunne måske blive henvist til en scanning for at tjekke alt er ok. Hvor langt er du henne?

Håber det bedste for dig!

Kærlighed = ærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 16:28

Jeg ville ringe til lægen med det samme...Jeg begyndte at bløde en uge efter jeg havde fået at vide at jeg var gravid. Det gjorde ondt ligesom almindelig mens. Men var desværre en spontan abort Jeg var i uge 5 eller 6.

Krydser fingre for dig.

Jane

Med Futte-hesten og en Blyb :)

0
0
Svar på denne tråd

lægen..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 18:03

hejsa,

har snakket med lægen flere gange nu, og det eneste der er at gøre er krydse fingre og slappe af. Jeg må ikke løfte noget, hvilket er hårdt når man har 2 krævende småbørn i forvejen. Godt man har en hjælpsom og forstående mand!!

Så ligenu ligger jeg bare i sengen og håber på det bedste. Forhåbentlig er det bare en blødning, så længe jeg ingen smerter har.

Har tidligere prøvet at abortere spontant, og det føles ikke på samme måde. Det gjorde nemlig rigtig ondt begge gange.

Jeg er i uge 12 nu, og skal have NF scanning fredag. Så håber jeg de kan se noget liv derinde!!

Hjertelig hilsen

Katarina

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 18:25

Krydser fingre for det ikke er noget af betydning

Jeg blødte næsten 10 uger af graviditet, men først fra uge 20 godt nok..

0
0
Svar på denne tråd

Her gik det godt
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 20:10

Jeg blødte også to tre gange i ugen fra uge 8 til 14. Nogle gange friskt blod i mellemstore mængder, andre gange bare pletblødninger. Det gjorde ikke ondt.Lægen ville ikke sende mig til scanning, da der alligevel ikke var noget at gøre - rent mentalt havde det dog haft stor betydning. However, Nu er jeg i uge 34 og har en meget aktiv lille diva i maven.

Håb og tanker til dig og din lille spire.

kathrine.

0
0
Svar på denne tråd

jeg...........
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 22:10

Jeg styrt´blødte 2 gange i de første 2-3 måneder. Begge gange tog jeg på skadestuen og kom til scanning.

I dag har jeg en super sund og rask dreng.

Jeg blev dog sygemeldt og måtte lægge ridningen på hylden, men det var det hele værd.

kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

0
0
Svar på denne tråd

Krydser alt
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 22:33

Jeg har også blødt her anden gang i uge 6, og været til nogle ekstra scanninger, og alt ser fint ud (er 18+1 nu)

Jordemoderen og scanningssygeplejesken begge sagde at det slet slet ikke er ualmindeligt at man bløde lidt i starten af sin graviditet.

Krydser fingre for at alt er iorden.

Iben W. D. Fischer

Trakehner - hesten for livet!

http://www.iwe-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

blødning...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 21:56

Jeg tror, det var omkring uge 8-9, hvor jeg fik en blødning. Det føltes sådan, som jeg forestiller mig, at det føles, når vandet går ( altså sådan som det beskrives i bøger og på film), altså sådan et ordentligt plask, og så var jeg bare våd ned ad benene. Jeg var jo så også rød. Jeg var sikker på, at jeg havde tabt og drak rødvin og spiste virkelig usundt meget slik hver aften i den uge, der gik, indtil jeg skulle ind og "scannes tom".

Jeg havde jo fået at vide, at der var eet barn. Til scanningen fik jeg så at vide, at der ikke var nul barn, men to. Så det var en ret fantastisk overraskelse. Jeg fik ikke at vide, at jeg skulle passe mere på mig selv og gjorde det heller ikke, og det var heldigvis den eneste gang jeg oplevede det.

Jeg håber sådan, katarina, at du heller ikke skal prøve det igen. For selv om man ved - og selv har prøvet - at den hænger fast, så er det altså ret svært at lade være med at bekymre sig, når det sker!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

svar....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 23:04

hejsa,

tak for jeres historier. Desværre hører min ikke med her :-(. Jeg har ingen baby i min mave mere .

Vidste det allerede i går aftes, da jeg så "den". Det var rimelig klamt, selvom jeg ikke kunne se detaljer. Men størrelsen var helt sikkert baby 12 uger gammel. Beklager grimme detaljer.

Var så til lægen i dag, og ja ganske tom at mærke. Skal så på sygehuset i morgen, vores normale NF scanningsdag, så må vi se om de vil scanne mig eller sende mig videre.

Men det er sgu lidt hårdt nu. Jeg ved godt, der nok var noget galt siden den ikke blev siddende, men tænker alligevel de "magiske" 12 uger.

Men det mystiske under hele dette forløb er jeg ingen smerter har haft. Før i dag efter lægebesøget . De andre gange jeg har aborteret, har der ingen tvivl været. Det har bare gjort ONDT!!

Snøft

Katarina

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

ej altså...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2012 00:11

Æv da også! Man synes jo ellers, at man er ved at være i mål ved de 12 uger - hvor er det synd for dig, katarina, jeg føler med dig og håber, at der er gevinst og at den vil blive siddende næste gang!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  23-03-2012 08:11

Katarina - det er jeg altså ked af at læse!

Håber at næste gang er snart og den bliver der.

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej
Forfatter: 
Dato:  24-03-2012 19:55

Årh, hvor er jeg ked af at høre det Øv, øv og øv. Kan godt forstå, det er hårdt - og så tæt på at være ude af de berømte 12 uger.

Tænker på dig og håber ligesom de andre, at det snart må lykkes for dig.

Tanker

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

varme tanker
Forfatter: 
Dato:  24-03-2012 20:44

varme tanker herfra - jeg mistede selv i jan 2010 - jeg var lige kommet over de 12 uger og skulle også til NF scanning.men to dage før blødte keg lidt ikke mere end hvad der svare til en 20 kr og det samme næste dag - snakkede selvfølgelig med vagtlægen(det var weekend)men de sagde jeg ikke skulle være bekymret - desvæære viste scanning at der ikke var noget hjerteslag og jeg blev indlagt og fik fjernet det der var tilbage - en utrolig hånd oplevelse,og jeg var længe om at komme oven på igen.

Giv dig selv lov at være ked af det - det er mit råd.

I skrivende stund er jeg gravid igen denne gang i uge 18+5

Så tro på det nok skal lykkes igen - stort trøste kram herfra

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider